//

Volume regeling via Headset iPhone 3G wordt niet ondersteund

Volume regeling via Headset iPhone 3G wordt niet ondersteund discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag een nieuwe standaard koptelefoon van apple gekocht (12,80) met hierop (in tegenstelling tot de orgineel bijgeleverde) een + en - voor volumeregeling. Eindelijk dacht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-08-09, 11:29
ppa ppa is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Thumbs down Volume regeling via Headset iPhone 3G wordt niet ondersteund

Vandaag een nieuwe standaard koptelefoon van apple gekocht (12,80) met hierop (in tegenstelling tot de orgineel bijgeleverde) een + en - voor volumeregeling.

Eindelijk dacht ik de oplossing te hebben om het volume van mijn iphone remote via de headset te regelen (handig tijdens joggen, in de auto etc). Wat schets mijn verbazing dat deze functionaliteit NIET wordt ondersteund op de Iphone 3G. Hoe is dit in godsnaam mogelijk! Een van de belangrijkste functies op je headset en die wordt niet door Apple ondersteund.. FAIL FAIL FAIL @ Apple

Ik heb een niet gejailbreekte iphone maar als er via een jailbreek een oplossing voor dit ongelooooofelijk stupide issue van Apple is.. pleeeazzze let me know?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-09, 11:45
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Werkt inderdaad alleen bij de 3GS, ze zijn dus al op de hoogte. Lijkt me vrij logisch dat een fabrikant niet meteen met telefoons op de markt komt die 1001 functies hebben.
  #3  
Oud 29-08-09, 11:51
ppa ppa is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik wil geen flame richting Apple starten maar ik vind dit een toch echt wel een basic functionaliteit. Dit zit niet in de nice to have categorie maar de needs to have. Zelfde als het cut & paste issue voor 3.0. Ik vraag me af waarom dit niet opgelost kon worden in de update naar 3.0. Wellicht is het allemaal nog erger en is het een hardware tekortkoming ipv software. Ik zou dit onbegrijpelijk vinden maar kijk nergens mee van op.
  #4  
Oud 29-08-09, 11:57
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Het is hardwarematig
  #5  
Oud 29-08-09, 12:44
ppa ppa is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Dan is er maar 1 oplossing: 3GS kopen .
  #6  
Oud 29-08-09, 13:49
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Je hebt wel een heel grote mond voor iemand die moeite heeft met begrijpend lezen.

Apple koptelefoon met afstandsbediening en microfoon - Apple Store (Nederland)

Sommige mensen...
  #7  
Oud 29-08-09, 13:54
ppa ppa is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

Ehhhh beste Lars. Ik was er al achter dat de 3G niet ondersteund werd.... Over begrijpend lezen gesproken. Dat is ook het onbegrijpelijke Effin, feit blijft dat dit natuurlijk een Fail blijft, hoe Apple fan je ook bent.

Als je nog meer nuttige tips en opmerkingen hebt.. hou je niet in zou ik zeggen
  #8  
Oud 29-08-09, 14:08
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Tuurlijk. Misschien kun je ook nog even gaan zitten janken dat je niet kunt bellen met je iPod shuffle terwijl je toch echt een Apple BT headset hebt gekocht of zo. Hebben wij weer iets te lachen.

De 3G is van vóór de introductie van de in-cord volumeregeling. Hij was er niet voor bedoeld, is niet zo ontworpen, is ook niet zo gebouwd. En je kunt nu wel met je zielige Apple fan-verhaaltjes aankomen maar dit zijn koude feiten.

Het enige dat ik hier zie dat in de buurt komt van "FAIL FAIL" en "ongelofelijk stupide issues" is iemand die
1) een telefoon koopt die geen in-snoer volumeregeling heeft (terwijl hij (?) die functie wel wil hebben) en
2) een als niet niet-compatibel verkocht accesoire erbij haalt en dan op een forum gaat schelden dat het niet werkt.

Wat wil je nu? Dat iemand van Apple langs je huis komt met een soldeerboutje en het oplost voor je? Je gescheld in je eerste post is echt volstrekt idioot.

Laatst gewijzigd door Larss; 29-08-09 om 14:11.
  #9  
Oud 29-08-09, 14:22
ppa ppa is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 5
Standaard

De 3G is van vóór de introductie van de in-cord volumeregeling. Hij was er niet voor bedoeld, is niet zo ontworpen, is ook niet zo gebouwd.

Het raakt je geloof ik nogal he.. Lars... Over de koude feiten gesproken, gossie nooit geweten dat in-cord volume regeling zoooo 2009 is. Dat dit een aantal jaar geleden nog een onbekend futuristisch fenomeen was.. Ahhhhh wacht even... had ik geen in-cord volume regeling op een van mijn allereerste Philips USB mp3 spelers. Natuurlijk totaal ridicuul van mij om op zo'n state of the Art apparaat als Apple's iPhone dezelfde functionaliteit te verwachten.. inderdaad sommige mensen...

Even, speciaal voor jou, de koude feiten op een rij.

iPhone 3g = geweldig apparaat (al ie tenminste niet in je gezicht plof doet)
iPhone 3g in cord volume regeling: FAIL FAIL FAIL. Had er gewoon op moeten zitten

Jij moet gewoon niet zo huilie huilie doen als iemand een kritische opmerking plaatst.
  #10  
Oud 29-08-09, 14:38
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppa Bekijk bericht
[B]Het raakt je geloof ik nogal he.. Lars...
Ah. Heb je de aggressie in de eerste post in dit topic gezien?
Citaat:
Over de koude feiten gesproken, gossie nooit geweten dat in-cord volume regeling zoooo 2009 is. Dat dit een aantal jaar geleden nog een onbekend futuristisch fenomeen was..
Graag een directe quote van mij waarin ik zeg dat dat zo is. Anders: waar heb je het over man. Nogmaals, JIJ koopt een produkt, als het niet is wat je wilt hebben moet je dat niet doen, in plaats van achteraf stoere woordjes te gaan gebruiken. Het is echt zo simpel.
Citaat:
Even, speciaal voor jou, de koude feiten op een rij.

iPhone 3g = geweldig apparaat (al ie tenminste niet in je gezicht plof doet)
iPhone 3g in cord volume regeling: FAIL FAIL FAIL. Had er gewoon op moeten zitten
Je gebruikt een iets andere invulling van het begrip "feit" dan de rest van de wereld. Is niet erg hoor, maar dat je het even weet.
Citaat:
Jij moet gewoon niet zo huilie huilie doen als iemand een kritische opmerking plaatst.
Kritisch mag, redeloos gescheld daar stoor ik me aan - op straat of op een forum. En voor huilen verwijs ik je weer even naar de eerste post in dit topic. Als jij en public los wil gaan moet je er ook tegen kunnen dat er iemand een reactie geeft die je niet bevalt.

Zo, nu heb ik wel weer genoeg faalhazerij gezien voor vandaag.
  #11  
Oud 29-08-09, 14:43
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppa Bekijk bericht
Ik wil geen flame richting Apple starten maar ik vind dit een toch echt wel een basic functionaliteit. Dit zit niet in de nice to have categorie maar de needs to have. Zelfde als het cut & paste issue voor 3.0. Ik vraag me af waarom dit niet opgelost kon worden in de update naar 3.0. Wellicht is het allemaal nog erger en is het een hardware tekortkoming ipv software. Ik zou dit onbegrijpelijk vinden maar kijk nergens mee van op.
Yep, en omdat het een basis functionaliteit is hebben ze het in de NIEUWE iPhone toegevoegd.

Klaar, het was er niet. Verleden tijd, nu is het er. Ze kunnen niet terug gaan in het verleden om de hardware aan te passen bij de 3G.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Iphone sim kaart wordt niet meer ondersteund Carima1983 iPhone algemeen 9 21-01-12 16:03
iPhone: De simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund agbulut Jailbreak 30 21-04-11 10:50
iPhone 3G: de sim kaart in de iphone wordt niet ondersteund Guest-20191103144301 Unlock 11 23-01-11 18:25
iPhone: de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund 3G 8GB elyas Jailbreak 11 20-06-10 20:09
ITunes - De Simkaart in Iphone wordt niet ondersteund Sabwar Archief 12 31-07-08 15:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.