//

bepaalde tekens werken niet meer

bepaalde tekens werken niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3GS 32 GB. Deze is gejailbreakt en deed het voorheen altijd goed. Totdat ik op een gegeven moment een smsje van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-09, 17:58
riquard riquard is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard bepaalde tekens werken niet meer

Ik heb een iphone 3GS 32 GB. Deze is gejailbreakt en deed het voorheen altijd goed. Totdat ik op een gegeven moment een smsje van een vriend kreeg en iets terug wilde sturen. Alle tekens aan de linkerkant van mijn scherm deden het niet meer.
Ik dacht eerst dat het aan het scherm lag, maar als ik de telefoon een kwartslag draai, dan doen nog steeds dezelfde tekens het niet, terwijl ze op een andere plaats op het scherm zitten. Tijdens het smsen heb ik per ongeluk op het klokje naast het wereldbolletje wereldbolletje geklikt, maar nu kan ik dus niet meer terug naar het typen met letters.
Ik had overigens firmware 3.0 toen dit zich voordeed. Toen heb ik de firmware er opnieuw opgezet (incl 3.01) en deze gejaibreakt. Even deed hij het weer, om er vervolgens net zo snel weer mee te stoppen.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-09, 18:17
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Wat voor instellingen heb je voor je toetsenbord (ooit) veranderd? Kijk eens of je daar iets mee kunt, bijv. alleen NL instellen.
Verder heb je ws. de reservekopie teruggezet, waarmee je ook de oude fout weer hebt meegekregen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 30-08-09, 18:42
riquard riquard is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik ben hem nu opnieuw aan het jailbreaken en ga dan alle applicaties maar een 1 voor 1 opnieuw installeren. Kijken of ik er zo achter kom, wat het probleem is. Het enige dat onlangs is aangepast is volgens mij een update van buienradar.

Ik heb overigens geen instellingen van het toetsenbord veranderd. Heb wel een herstel gedaan en daar zal de fout dan inderdaad mee zijn terug gekomen.

updateNet de telefoon opnieuw gejailbreakt met redsnow. Maar nu kan ik in cydia niet eens ultrasnow installeren om hem te unlocken, doordat die tekens het nog steeds niet doen. Ik zal er denk mee terug moeten naar de winkel...

Of h eeft er iemand nog een ander idee?

Laatst gewijzigd door King1987; 30-08-09 om 19:16. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #4  
Oud 30-08-09, 23:17
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Hm, ik zou het helemaal herstellen maar GEEN back-up invoeren. Later gewoon dus opnieuw synchroniseren. Verder geen jailbreak doen dan, kijken of het dan werkt
  #5  
Oud 01-09-09, 10:39
riquard riquard is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Dat heb ik uiteraard geprobeerd, maar het opnieuw installeren van de software en het jailbreaken, werkt meteen de linkerkant van het scherm niet meer. Ik kan dus niet eens verder gaan met herstellen, aangezien ik ultrasnow niet kan installeren om mijn telefoon te unlocken. Hij wordt nu in ieder geval terug gestuurd naar apple. Ben benieuwd of ze me nog voor de kosten willen laten opdraaien ook...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) tomic22 Jailbreak 5 17-09-10 18:08
Notities werken niet meer Jelle Huysmans iPhone algemeen 18 23-06-10 22:32
Knoppen werken niet meer jaysier iPhone algemeen 6 26-12-09 21:37
Apps werken niet meer spitsebeest Jailbreak apps en thema's 1 13-10-08 22:07
Applicaties werken niet meer BadSide Jailbreak apps en thema's 7 22-08-08 16:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.