//

Groepsactie Consumentenbond?

Groepsactie Consumentenbond? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat T-Mobile mijn klacht over de door hun verkochte combinatie iPhone met T-Mobile 3G netwerk absoluut niet serieus neemt, heb ik contact opgenomen met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-09, 19:55
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard Groepsactie Consumentenbond?

Omdat T-Mobile mijn klacht over de door hun verkochte combinatie iPhone met T-Mobile 3G netwerk absoluut niet serieus neemt, heb ik contact opgenomen met de Consumentenbond over hoe (individueel) te handelen. Daarnaast heb ik geïnformeerd of zij bereid waren een groepsactie te starten, zoals ze dat al eerder voor/met andere (telefonie/internet) providers hebben gedaan.

Helaas kreeg ik te horen dat er bij de bond nauwelijks klachten als de mijne bekend zijn. Gezien de vele meldingen hier op het forum over slecht bereik vind ik dat best vreemd. Bij voldoende klachten wil de bond overigens wel actie nemen!

Misschien zijn er maar weinig iPhone bezitters lid van de Consumentenbond, maar mocht je wel lid zijn en problemen hebben, kun je die daar dan melden? Hoe meer mensen dat doen, hoe groter de kans dat er een actie komt waar T-Mobile zich niet zo makkelijk vanaf kan maken!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-09, 00:39
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

Zeker doen!
  #3  
Oud 01-09-09, 00:44
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik heb geen problemen met het 3G netwerk dus mij niet gezien. Overigens zijn ze nog steeds aan het uitbreiden, binnen 3 maanden weer een heel groot gebied ergens in het noorden van Nederland (ben even plaatsnamen (ja, meerdere plekken in 1x)) vergeten.
  #4  
Oud 01-09-09, 19:17
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ik heb geen problemen met het 3G netwerk dus mij niet gezien. Overigens zijn ze nog steeds aan het uitbreiden, binnen 3 maanden weer een heel groot gebied ergens in het noorden van Nederland (ben even plaatsnamen (ja, meerdere plekken in 1x)) vergeten.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe jij aan dergelijke informatie komt. Mijn ervaring is dat providers zeer terughoudend zijn op dat gebied.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:40.