//

Forward message fix

Forward message fix discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via ifoneguide.nl/repo De nederlandse vertaling, NL T9 woordenboek en "Forward message fix" geïnstalleerd, en het werkt allemaal Prima de Luxe! Maar nu valt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-12-07, 15:53
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard Forward message fix

Ik heb via ifoneguide.nl/repo De nederlandse vertaling, NL T9 woordenboek en "Forward message fix" geïnstalleerd, en het werkt allemaal Prima de Luxe!

Maar nu valt me op dat ik een stuk minder applikaties op de iPhone kan installeren. Misschien omdat deze 3 applikaties ook draaien?

Nu weet ik hoe ik de NL bestanden handmatig erop moet zetten, maar is het ook mogelijk om de "Forward message fix" handmatig te doen?
Als een applikatie zo'n patch aan kan brengen, moet het toch ook handmatig te doen zijn?

Misschien is hier iemand die weet welke fix dat programmaatje aanbrengt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-07, 17:01
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ja hoor, maar ik heb die aplicatie gemaakt zodat je niet zelf met winscp/fugu je foon in moet.. het enige wat installer in dit geval doet is je UnknownCarrier.plist aanpassen, hiein zet je gewoon ShowCallForwarding naar <false/>
maar ik denk niet dat het ruimtegebrek aan de forward message fix ligt hoor, hij download die plist, backed jouw orgineel up en that's it... 4Kb om precies te zijn bij een uninstal delete hij de nieuwe plist en zet jouw orgineel weer terug
non-destructive.. i lliiiiike
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #3  
Oud 31-12-07, 17:03
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Maar kun je die fix daarna uit de Installer verwijderen, zodat de fix gehandhaaft blijft?
Ik weet namelijk dat na het verwijderen van de NL fixes de taal ook gelijk weer weg is.
  #4  
Oud 31-12-07, 17:05
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

nee, waarom zou je, het mooie van installer is juist dat je ermee kan installeren en de-installeren, als je de-installeerd i sje iphone dus precies zo als hij voor installatie was...
lijkt me wel zo logisch, anders is het natuurlijk geen un-install he?!
  #5  
Oud 31-12-07, 17:15
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Klinkt logisch, maar die 3 programmaatjes zijn zo essentieel voor een nederlandse versie, dat niemand ze ooit zou uninstallen.
BTW, SMS fix, YouTube activation etc. zijn ook te verwijderen zonder "schade".

Trouwens, waarom? De andere talen blijven toch selekteerbaar?
  #6  
Oud 31-12-07, 18:07
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

tsja sorry dit was mijn keuze misschien omdat ik die 3 progjes zelf niet op mijn foon wil en omdat ik graag na een install mijn foon weer in orginele staat terug wil kunnen brengen zonder een restore (ik hou er niet van als er allemaal files zomaar aangepast worden)
maar zoals gezegt, je kan alles gewoon handmatig doen, voor de forwardmessagefix je m86aplist aanpassen, voor t9 al die bestanden van mwagena uploaden en de cynix fix draaien en voor nl taal ook alle bestanden van mwagena... alles staat dus in de wiki maar de repo is gewoon makkelijker (en kan jij nou echt zitten met het feit dat er in het totaal misschien 1mb aan backupfiles op je iphone staan?)
als je ruimtegebrek hebt kan je (supermakkelijk) die simlink maken... ook in de wiki!
  #7  
Oud 31-12-07, 18:12
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

In de tussentijd heb ik de 3 programmaatjes verwijderd en handmatig de .lproj weer erin gezet. Ook UnknownCarrier.plist ge-edit.
Ging heel snel dus.

Wat mij opviel na die uninstall, is dat UnknownCarrier.plist verdwenen was, maar UnknownCarrierOriginal.plist bleef staan. Had ie moeten renamen toch?
  #8  
Oud 31-12-07, 18:21
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

uhm.. oops :-s
nu aan gepast maar ik zal een fix maken voor de mensen die deze hebben gedraaid :-s

EDIT
Ok, ff voor de duidelijkheid, er is nu een fix die dit backupprobleem in orde maakt, je moet eerst dus de forward message fix 1.0 uninstallen en dan de forward message fix fix draaien, dan staat er een nette backup van je orginele plist die hij gewoon bij een uninstall keurig terugzet...
excuses voor het ongemak


Laatst gewijzigd door sjowol; 31-12-07 om 18:34.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
message to 06***** succeeded Solari iPhone algemeen 17 08-05-10 16:25
Call Forward Active op FW 2.1 uitschakelen dengine iPhone algemeen 30 23-08-09 10:00
Forward email ringojim iPhone algemeen 5 17-09-08 06:15
Call forward bij inkomende oproep iFilip iPhone algemeen 7 24-06-08 15:04
Call forward ndl Archief 5 23-06-08 11:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.