//

Beste prijs/kwaliteit verhouding voor unlocken

Beste prijs/kwaliteit verhouding voor unlocken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik ben net terug uit de US en heb dus een Iphone gekocht. Ik vroeg me af wat jullie nu de beste manier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-07, 17:26
Bas van Hout Bas van Hout is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard Beste prijs/kwaliteit verhouding voor unlocken

Beste leden,

Ik ben net terug uit de US en heb dus een Iphone gekocht. Ik vroeg me af wat jullie nu de beste manier vinden om de Iphone te unlocken. Ik heb geen flauw idee of ik versie 1.1.1. of 1.1.2 heb en ben ook niet ontzettend technisch.

Wat vinden jullie? De meeste hebben al ervaring met het unlocken dus ik vraag me af welke methodes goed en slecht bevielen voordat ik zelf ga pielen.

Thanks.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-07, 21:26
pietpiet50 pietpiet50 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 108
Standaard

Welkom op het board.
Als je net terugkomt vermoed ik dat je een 1.1.2. met nieuwe bootloader hebt.
Kijk even in de wiki hoe je dit kunt controleren.
Zo ja, kijk dan even bij de hardware oplossingen (turbosim, stealthsim etc etc)

Het je een oude bootloader kan je overwegen om hem software matig te unlocken met anysim via een duidelijke stap voor stap handleiding, staat ook in de wiki , kies of je met de mac of windows werkt.

Software unlocken werkt prima, alleen je moet alles heel letterlijk opvolgen, niet te snel willen gaan, anders loop je tegen problemen aan. En een beetje kennis van windows cq lunix hebben (is wel handig, dan weet je wat je doet).

Er is tot nu toe geen enkele telefoon totaal gebricked, dus dat moet een geruststelling zijn.

Suc6 met lezen en het maken van je keuze
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs 4.2.1 downgraden om te jailbreaken en unlocken beste manier ? Tijsss Jailbreak 10 29-01-11 23:54
Kwaliteit/Snelheid verhouding instellen Dietch Odido (T-Mobile) 2 26-08-09 20:45
iPhone 3G: De beste manier om je iPhone 16GB te unlocken (3G) Goudvis12 Unlock 7 17-08-08 18:28
otb 1.1.2 jailbraiken en unlocken, de beste manier??? cederique Archief 38 10-02-08 19:00
Virginizen en unlocken, welke site is de beste ? elflogo Unlock [archief] 1 14-11-07 09:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.