//

sms ervaring nieuwjaar

sms ervaring nieuwjaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, gisteren was de uitgelezen mogelijkheid om de sms applicaties te testen. mijn idee was alles via de applicatie weisms te doen. ik stuurde mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-01-08, 14:34
b-boy b-boy is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard sms ervaring nieuwjaar

beste,

gisteren was de uitgelezen mogelijkheid om de sms applicaties te testen.

mijn idee was alles via de applicatie weisms te doen. ik stuurde mijn eerste tien smsjes en ik had ter controle ook een sms naar mijn 2° gsm gestuurd.
groot was dan ook mijn verbazing dat de sms in 3 verschillende delen (smsjes) werd gestuurd door de applicatie alhoewel het aantal tekens de limiet niet had overschreden.

al goed dat ik deze test deed, want al mijn smsjes x 3 aangerekend door mijn provider, het had een dure grap kunnen zijn.

dan maar overgestapt naar de smsd applicatie. zelfde tekst gestuurd en deze werd niet in 3 stukken gestuurd dus alles perfect.
tijdens het versturen van al mijn smsjes dan op een ander probleem (bugje ??) gestoten. als ik via smsd naar meer dan 20 mensen een sms stuur, krijg ik de bevestiging van sent succesful maar als ik dan op de home knop duw blijft mijn iphone gewoon hangen. dan moet ik hemel en aarde bewegen om hem terug te rebooten. dit is mij drie maal overkomen en vanaf dan maar naar 15 personen max. tegelijk een sms gestuurd.

na het rebooten loopt mijn iphone weer terug als een trein dus dit moet een bugje zijn gelinkt aan smsd.

tegen volgende kerst zullen deze problemen wel lang opgelost en vergeten zijn

happy 2008 !

b.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang jaapdeknaap iPhone algemeen 2 16-03-10 12:31
Merry Christmas en een Gelukkig Nieuwjaar McNessie Chat en geruchten 35 01-01-10 23:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.