//

Batterij loopt leeg terwijl aan lader

Batterij loopt leeg terwijl aan lader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bedoelde usb poort op de pc Als een applicatie zoals TomTom draait heeft de autolader moeite om je iPhone vol te krijgen, dus of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-10-09, 13:52
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik bedoelde usb poort op de pc

Als een applicatie zoals TomTom draait heeft de autolader moeite om je iPhone vol te krijgen, dus of er een app draait maakt wel wat uit.
__________________

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-10-09, 18:34
Guest-20210323131819
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het zelfde probleem sinds een week met een iPhone 3G 8Gi. Hij laadt niet op of loopt leeg terwijl aan de lader. Als ik hem in vligtuig modus zet laadt ie wel normaal op.

Edit: Na een paar keer 100% opgeladen te zijn in vliegtuig modus laadt ie weer normaal op... erg vreemd....

Laatst gewijzigd door Guest-20210323131819; 18-10-09 om 22:56.
  #23  
Oud 26-10-09, 18:28
trainman.eu trainman.eu is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: zeeland
Berichten: 9
Standaard

Ik had altijd een dock om mijn iPhone in te zetten, en kreeg het zelfde euvel tijdens opladen via mijn imac. Ik heb toen het kabeltje van mijn standaard 220 lader gepakt en die in mijn mac gedaan: probleem opgelost...

Daarnaast blijf ik nog steeds op zoek waarom ik een telefoon heb die met 100% van de lader komt, een 3/4 dag later (zonder te bellen, smsen, gamen enz) gewoon helemaal leeg is...
(ja je vraagt je vast af waarom ik hem heb....)

waar kun je zien welke app nog draait??
  #24  
Oud 26-10-09, 19:15
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trainman.eu Bekijk bericht
waar kun je zien welke app nog draait??
SBsettings bij processes
  #25  
Oud 25-01-10, 20:54
peusens peusens is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddzzz Bekijk bericht
Het probleem is dus niet dat de batterij snel leegloopt als ik hem gebruik.
Het probleem is dus niet dat de batterij niet helemaal oplaadt 'snachts.

Het probleem is dat de batterij soms leegloopt terwijl hij aan de standaard usb-lader hangt.
Ja ik denk gewoon dat, als hij volledig is opgeladen, je hem uit de stekker moet trekken. Vol is vol e,, als er niks meer bij kan, dan ist dat zo. Ik denk dat er wat ontsnapt als je hem aan de stekker laat hangen terwijl ie vol is. Heb ik eens ergens gelezen.
  #26  
Oud 25-01-10, 21:03
trainman.eu trainman.eu is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: zeeland
Berichten: 9
Standaard

Het kan echt hoor stoppen met laden voordat je iphone vol is, terwijl hij aan een mac hangt die aanstaat!
heb nu een ander dock, geen centje pijn meer
Normaal gesproken dus niks geen probleem om hem aan de lader te laten zitten (zolang je computer aanstaat)
  #27  
Oud 16-08-10, 20:33
pattybeekmangeerligs pattybeekmangeerligs is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Talking

heb hetzelfde probleem gehad en opgelost. plotseling was mijn iphone na 3 uur leeg. heb hem toen een nacht aan de lader van de pc gezet en wat ik vermoedde gebeurde. de volgende dag was mijn iphone finaal leeg getrokken. eerst na tips van anderen mijn locatie voorzieningen uitgezet en twitter eraf gegooid, maar dat was het probleem niet. toen ben ik zelf op zoek gegaan. heb eerst versie update 4.02 van de iphone af gehaald. met de nodige problemen de vorige versie van itunes op de computer geinstalleerd. te vinden op Old Version of iTunes Download - OldApps.com. daarna een hersteloperatie uitgevoerd en er goed op letten dat je eerst synchroniseert met de huidige versie van iphones en dat je steeds de computer herstart als je een versie eraf haalt of er opnieuw op zet. anders krijg je meldingen: geen driver en geen pin lock en kun je helemaal niets meer.uiteindelijk heb ik nu versie 9.2.1.5 in gebruik. Na dit gehannes hield mijn iphone het ongeveer 8 uur uit voor hij leeg was. dus helemaal opgelost was het nog niet. daarna stuk voor stuk allerlei voorzieningen uitgezet die wel eens geheugen konden kosten. dat leverde ook niet genoeg op en bovendien is dat de bedoeling van de iphone niet. de definitieve oplossing heb ik gevonden door een simpele instelling: het automatisch slot (instellingen) op tijd te zetten, 2 minuten of zo. dat scheelt een boel energie! ik kan nu van vroeg tot laat zonder herladen van mijn iphone gebruik maken! het kan best zijn dat ik in mijn zoektocht een paar handelingen te veel heb gedaan. Als ik het nu opnieuw zou doen met wat ik nu weet zou ik: 4.02 verwijderen, terugzetten naar vorige versie (kan alleen met vorige versie itunes?)hersteloperatie uitvoeren, testen leeglopen, automatisch slot eropzetten, testen leeglopen en daarna voorzichtig weer de updates installeren. ik heb nu geen last meer van 4.02 en ook twitter staat weer gewoon op mijn iphone! Veel succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4G 32GB batterij loopt heel snel leer terwijl alle applicaties gesloten zijn.. Ken Van Accolyen iPhone algemeen 4 24-03-11 17:03
Batterij loopt razendsnel leeg melvinw iPhone algemeen 1 21-03-10 19:38
batterij loopt leeg forum.bericht Archief 5 23-09-09 18:17
Leeg lopen batterij terwijl de iphone uitstaat ??? tlpeter Archief 1 25-04-09 11:58
batterij loopt langzaam leeg vrieweer iPhone algemeen 1 20-03-09 23:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.