//

Op en neer naar VS met iPhone

Op en neer naar VS met iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Ik zit al een tijdje met een vraag en dacht nu, laat ik hem toch maar eens stellen. Over een maandje ga ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-08, 08:43
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard Op en neer naar VS met iPhone

Goedemorgen allemaal,

Ik zit al een tijdje met een vraag en dacht nu, laat ik hem toch maar eens stellen.

Over een maandje ga ik naar Las Vegas, daarbij neem ik mijn iPhone natuurlijk mee. Maar aangezien mijn iPhone nog niet officieel verkrijgbaar is in Nederland (waar ik hem wel gekocht heb, GSMtrack), kan ik dan nog problemen krijgen bij de douane als ik Nederland weer in wil op de terugreis?

Ik heb wel een bonnetje, maar nergens staat specifiek vermeld dat ik een iPhone heb aangeschaft.

Hopelijk kunnen jullie dit voor mij verduidelijken.

Alvast bedankt,

Aapvader
__________________
"We keep the Yellow flag flying high, from Beatrix to everywhere"
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-08, 09:48
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

ik ga begin februari ook naar NY en vroeg me hetzelfde af. ben zelfs van plan de iphone thuis te laten en mn oude sony ericsson mee te nemen. Zou zonde zijn om twee keer invoerrechten en btw te moeten betalen ...
  #3  
Oud 02-01-08, 12:18
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Ik heb het al gevonden.

" Soms kan de Douane u vragen om aan te tonen dat bepaalde goederen al in uw bezit waren toen u uit Nederland vertrok. Dit geldt vooral voor luxe en kostbare goederen, zoals fototoestellen, muziekinstrumenten, gouden sieraden en laptopcomputers. Het is daarom handig om van deze artikelen een aankoop-, betalings- of garantiebewijs of een zogenoemde Douaneverklaring mee te nemen als u op reis gaat. Een Douaneverklaring kunt u krijgen bij het douanekantoor in uw omgeving. De adressen vindt u bij contact. U moet wel een aankoop-, betalings- of garantiebewijs kunnen laten zien."

Bron: Belastingdienst/Douane

Dus ik laat mijn iPhone maar lekker thuis, beter het zekere voor het onzekere nemen. En aangezien ik nog een dure horloge ($325 ex tax) mee wil nemen, kan ik beter maar het risico laag houden .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 17:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17.