//

Krijg mijn iPhone niet aan de praat

Krijg mijn iPhone niet aan de praat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg voor mijn verjaardag een iPhone 3G 8GB Eens uit de verpakking en met de simkaart erin begon ik aan het downloaden van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-09, 10:18
Buckie Buckie is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard Krijg mijn iPhone niet aan de praat

Ik kreeg voor mijn verjaardag een iPhone 3G 8GB
Eens uit de verpakking en met de simkaart erin begon ik aan het downloaden van de recentste versie van iTunes via het internet. Dit duurde net iets te lang en voor ik er iets mee gedaan heb, omdat ik dringend weg moest heb ik mijn simkaart uit de iPhone gehaald.
Vandaag probeer ik alles opnieuw maar krijg ik een scherm op mijn iPhone met :
Restore needed
iPhone cannot make or recieve calls.
Restore from iTunes www.apple.com/support
Wanneer ik echter de iPhone koppel aan de computer krijg ik de vermelding:
De iPhone kan niet worden geactiveerd omdat de simkaart niet in de telefoon is geplaatst of omdat een simcode is vereist
Koppel de iPhone los en controleer of de simkaart correct is geplaatst. Als u een simcode gebruikt tikt u op Ontgrendel om de code in te voeren. Sluit de iPhone daarna opnieuw aan. Ik ben redelijk radeloos en heb dringend juiste info nodig want in de handleidingen staat nergens hoe je je pincode moet bevestigen als je enkel emergency calls kan maken…

Laatst gewijzigd door Bomans; 25-09-09 om 10:30. Reden: tags verwijderd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-09, 10:31
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Probeer eens op een andere telefoon om je pincode uit te zetten.
  #3  
Oud 25-09-09, 10:43
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

stop u sim in een oude telefoon.
Verwijder de pincode
Stop u sim in de iPhone

of zoals hierboven, gebruik een andere sim die geen code heeft
  #4  
Oud 25-09-09, 10:45
Buckie Buckie is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

oke heb ik gedaan maar nu moet nijn iPhone in de stekker om op te laden... dan probeer ik het opnieuw
  #5  
Oud 25-09-09, 18:08
Buckie Buckie is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

hallo ik ben ondertussen naar de winkel terug geweest met m'n toestel en nu blijkt dat de IMEI unknown en de ICCID unknown verschijnt bij het intoetsen van de i wat absoluut nie normaal is. Het syncr met zijn simkaart lukte ook niet omdat hij dacht dat ik een oudere sim kaart op zak heb. het swappen lukte dan ook weer niet omdat...
Zijn advies is om het toestel nog nooit gebruikt binnen te doen voor "reparatie"
  #6  
Oud 25-09-09, 19:27
Buckie Buckie is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

hallo ik ben ondertussen naar de winkel terug geweest met m'n toestel en nu blijkt dat de IMEI unknown en de ICCID unknown verschijnt bij het intoetsen van de i wat absoluut nie normaal is. Het syncr met zijn simkaart lukte ook niet omdat hij dacht dat ik een oudere sim kaart op zak heb. het swappen lukte dan ook weer niet omdat...
Zijn advies is om het toestel nog nooit gebruikt binnen te doen voor "reparatie"
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik krijg mijn iPhone niet meer aan de praat... MaartjeK iPhone algemeen 35 17-04-10 21:18
Krijg internet niet aan de praat met mijn HI abbonoment. Marc Rosjé Overige providers Nederland 29 22-05-09 12:28
krijg mijn iphone niet meer aan de praat MisterM24 iPhone algemeen 6 15-07-08 18:02
Hoe krijg ik mijn iphone aan de praat. igregnl Unlock [archief] 5 20-01-08 22:40
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.