iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Passcode voor SMS Inbox (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/4459-passcode-voor-sms-inbox.html)

dj alain 02-01-08 22:10

Passcode voor SMS Inbox
 
Hallo iederenn,

Vraagje, is er een soort van tool, welke bvb vraagt om een code, als iemand op je sms icoontje drukt. Dat zou bvb zeer handig zijn, als iemand anders je iPhone in handen krijgt, en in je smsjes wil rondneuzen :rolleyes:

Ik weet, dat je een code kan zetten op de iPhone, maar dan is hij volledig geblokeerd...

Ik denk dat alvast vele mensen dit een nuttige tool zouden vinden !

Valt er ook iets aan te doen, als je een berichtje krijgt, niet opkomt van wie, maar bvb gewoon 1 Nieuw bericht ontvangen ??
Zeker, als je iPhone aanstaat, komt er nog eens een deel van het bericht op ? ? Zeer onaangenaam... Op dit vlak mis ik mijn Nokia wel...:(

Mvg

Alain

BadSide 02-01-08 23:36

Voor zover ik weet zijn beide punten (nog) niet mogelijk.
Vind het zelf eigenlijk ook best jammer, maar goed.

Shabbes 03-01-08 21:59

Als je je passcode aanzet, kun je de preview uitzetten. Je krijgt dan alleen de notificatie met afzender. Dus zonder de daadwerkelijke tekst.

Ezra 03-01-08 22:30

Je hebt er niet veel aan, maar ik las laatst op een forum dat er een developer
bezig is met een app die dit kan doen.
En trouwens elke andere app ook kan beveiligen..

Zou binnenkort klaar zijn werd er gezegd

dj alain 04-01-08 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shabbes (Bericht 35130)
Als je je passcode aanzet, kun je de preview uitzetten. Je krijgt dan alleen de notificatie met afzender. Dus zonder de daadwerkelijke tekst.

Zover was ik ook al :rolleyes: Maar dan ook alleen, als je iphone in de slaapstand is !

Anders krijg je altijd een deel van je sms te zien.

Marcski 04-01-08 11:54

dat zou mooi zijn, want ik hoed die sms-preview niet te zien maar elke keer een passcode invoeren na standby is ook irritant

hallozegwateengedoe 03-06-08 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezra (Bericht 35159)
Je hebt er niet veel aan, maar ik las laatst op een forum dat er een developer
bezig is met een app die dit kan doen.
En trouwens elke andere app ook kan beveiligen..

Zou binnenkort klaar zijn werd er gezegd

Geef het mij dan even heel snel door als deze hiermee klaar is en alles te beveiligen is.!! elke keer die code na stand-by is vere van ideaal!!:mad:

Destiny 03-06-08 14:11

Iets beleefder mag wel hoor......

Bomans 03-06-08 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hallozegwateengedoe (Bericht 121384)
Geef het mij dan even heel snel door als deze hiermee klaar is en alles te beveiligen is.!! elke keer die code na stand-by is vere van ideaal!!:mad:

En er zit ondertussen bijna een half jaar tussen jouw bericht en dat van Ezra.
Dus de kans dat die app er nog komt lijkt me zeer klein.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.