//

Volgorde afspeellijsten

Volgorde afspeellijsten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb vanaf de aankoop van mijn iphone 3Gs 16 gig al het probleem dat mijn afspeel lijsten niet goed op de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-09, 00:19
p.r.smit p.r.smit is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard Volgorde afspeellijsten

Hallo iedereen,

Ik heb vanaf de aankoop van mijn iphone 3Gs 16 gig al het probleem dat mijn afspeel lijsten niet goed op de iphone komen.

Jullie kennen de standaard lijsten wel: onlangs toegevoegd, onlangs afgespeeld enz..

De lijsten komen wel op de iphone maar van de volgorde klopt helemaal niks... zelfs de 50 meest afgespeelde komen hele andere nummers in. In de andere lijsten wel de nummers die erin moeten maar totaal niet op volgorde.

Hoe krijg ik dit wel op volgorde?

Alvast bedankt!

Groet,
Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-09, 20:44
Robberto Robberto is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 71
Standaard

De 50 meest afgespeelde op je iPhone is anders dan op je iTunes, in je iPhone is welke je daar het meeste afgespeeld heb en bij je iTunes welke je in iTunes het meest afgespeeld heb. Althans, dat is bij mij zo.

Probleem oplossen ? Gewoon vaker naar je muziek op je iPod luisteren of juist op je iTunes. 8D

Groet,

Robbert.
  #3  
Oud 13-10-09, 20:47
p.r.smit p.r.smit is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Ja oke dat is wel logisch.. maar die veranderd ook niet mee als ik vet vaak iets afspeel... En de onlangs toegevoegd moet wel het zelfde zijn als de computer...

Ik begrijp d'r echt niks van....
  #4  
Oud 13-10-09, 20:50
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Een oplossing kan zijn om de leukste liedjes die je vaak beluistert 5 sterren te geven en daarna een slimme afspeellijst maakt waarbij je instelt dat alle 5 sterrenliedjes in die afspeellijst moeten terechtkomen. Geef je daarna een liedje 5 sterren op je iPhone of pc dan komt die automatisch in die afspeellijst terecht..
  #5  
Oud 13-10-09, 20:52
p.r.smit p.r.smit is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Dat is inderdaad een mogelijkheid... maar het moet normaal gezien toch gewoon werken?

Bedankt voor de reacties trouwens!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Volgorde afspeellijsten joren91 iTunes 2 28-09-10 21:24
Muziek: afspeellijsten onjuiste volgorde? meef Muziek, foto & video 1 16-02-10 01:46
afspeellijsten probleem kai824 iPhone algemeen 4 11-04-09 18:52
Windows: Afspeellijsten RioolDokter iTunes 12 16-01-09 12:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.