//

OS 3.1.2 Nog steeds Coma mode?

OS 3.1.2 Nog steeds Coma mode? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Artey De mijne is ook terug in coma mode gegaan! edit: ehm de batterij leek eerder leeg hm Vraagje; is het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 17-10-09, 21:54
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Artey Bekijk bericht
De mijne is ook terug in coma mode gegaan!
edit: ehm de batterij leek eerder leeg hm

Vraagje; is het normaal dat ik welgeteld nog 1 dag men iPhone kan gebruiken voor hij volledig leeg is? En hierbij gebruik ik hem amper 10 min actief ofzo, voor de rest staat hij gewoon in sluimerstand. Gmail push is wel actief en fetch om het uur op 2 andere accounts.
ik moet mijn iphone wel elke dag opladen maar dan gebruik ik hem wel ongeveer drie tot vier uur (in totaal).
ik gebruik vooral imeem mobile, ipod en youtube over bluetooth a2dp.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-10-09, 16:18
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard iphone doet ineens niets meer???

Ik heb zoiets vreemds.. Ik ga net weg bij mn werk, de hele dag mn iphone op mn bureau gehad, af en toe even bellen en smssen.. En ik loop naar buiten na t werk, wil mn muziek aanzetten en mn iphone doet NIETS meer!!!
Hij reageerd helemaal nergens op.. Het lijkt alsof hij uitstaat! Batterij was nog 75 procent vol!
Help!!?
  #43  
Oud 20-10-09, 16:21
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Harde reset proberen: Home button + Power button tegelijkertijd ingedrukt houden tot de iPhone uitvalt. Daarna weer opstarten met de Power button.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #44  
Oud 20-10-09, 16:27
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Na ruim 15 seconden de home en sleep knop ingedrukt te houden deed hij het ineens weer! Heel bizar dit! Ding is een week oud!!
Hebben meer mensen hier last van? Of moet ik dit gewoon zien als een vastloper die je met elke software kan krijgen?
  #45  
Oud 20-10-09, 16:55
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Dit is een bekend probleem van firmware 3.1, de zgn coma toestand.

Thuis even verbinden met iTunes en dan upgraden naar de nieuwste firmware 3.1.2 en dan moet het opgelost zijn.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Na ruim 15 seconden de home en sleep knop ingedrukt te houden deed hij het ineens weer! Heel bizar dit! Ding is een week oud!!
Hebben meer mensen hier last van? Of moet ik dit gewoon zien als een vastloper die je met elke software kan krijgen?
  #46  
Oud 20-10-09, 17:14
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Arrow

Discussies samengevoegd.
  #47  
Oud 21-10-09, 14:04
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Een update voor de geinteresseerden. Het slide to unlock hang probleem wat vele mensen hebben heeft wel degelijk te maken met Wi-Fi. Ik heb langer dan een week Wi-Fi uitgeschakeld gehouden (nadat ik voortdurend seconden lang moest wachten op de slider, en vaak telefoons niet kon opnemen omdat de telefoon niet reageerde, en ik enkel kon afduwen en later terugbellen) en bij het uitschakelen van Wi-Fi is van dit probleem helemaal niets te merken. Vanmorgen heb ik Wi-Fi terug aan gezet, en jawel hoor, de eerste keer dat ik mijn telefoon unlockte was het weer zover.
  #48  
Oud 21-10-09, 14:08
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Een update voor de geinteresseerden. Het slide to unlock hang probleem wat vele mensen hebben heeft wel degelijk te maken met Wi-Fi. Ik heb langer dan een week Wi-Fi uitgeschakeld gehouden (nadat ik voortdurend seconden lang moest wachten op de slider, en vaak telefoons niet kon opnemen omdat de telefoon niet reageerde, en ik enkel kon afduwen en later terugbellen) en bij het uitschakelen van Wi-Fi is van dit probleem helemaal niets te merken. Vanmorgen heb ik Wi-Fi terug aan gezet, en jawel hoor, de eerste keer dat ik mijn telefoon unlockte was het weer zover.
Ik heb dit ook een paar keer gehad. Dacht steeds dat ik niet goed de slider te pakken had. Als ik dan de aan/uit knop even 2 keer in had gedrukt, werkte alles weer netjes. Zo ook bij het springboard : reageerde niet op de slide-bewegingen om naar een ander scherm te gaan : aan/uitknopje even gebruiken, opnieuw slide-to-unlock en vervolgens werkte het weer.

Ik heb Wi-Fi altijd aan staan en eigenlijk de laatste paar dagen dit probleem niet meer gehad ?! Heb in de tussentijd wel een paar keer het toestel gereboot, wellicht heeft dit ermee te maken....vaag.
  #49  
Oud 21-10-09, 14:31
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Allemaal leuk om even die aan/uit knop in te drukken, maar dat helpt niet als je telefoon krijgt en gewoon niet kan opnemen, als de beller stopt met bellen, dan is mijn telefoon ineens weer toegankelijk...
  #50  
Oud 21-10-09, 14:35
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Het was ook niet bedoeld als workaround of oplossing, ik probeerde aan te geven dat ik ook zoiets heb ervaren en hoe ik er soms mee om was gegaan. Ik heb ook liever een ultimate solution natuurlijk
  #51  
Oud 21-10-09, 14:37
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Weet ik wel Ik ben gewoon weer kwaad op Apple. Ik hoop dat dit toch een software probleem is, en geen hardware probleem, en dat het er in de volgende update eindelijk uit is.
  #52  
Oud 21-10-09, 16:29
grouls grouls is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Het is m.i. zeker een software probleem. Ik heb sinds 'n paar dagen 'n splinternieuwe 3G met FW 3.1. En je raad het wellicht al. Ook deze is onbruikbaar. Alles staat overigens uit, Wi-Fi, bluetooth, GPS enz. enz.. Om te bellen gebruik ik dus weer mijn oude NOKIA. Die doet 't altijd.
  #53  
Oud 21-10-09, 19:42
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grouls Bekijk bericht
Het is m.i. zeker een software probleem. Ik heb sinds 'n paar dagen 'n splinternieuwe 3G met FW 3.1. En je raad het wellicht al. Ook deze is onbruikbaar. Alles staat overigens uit, Wi-Fi, bluetooth, GPS enz. enz.. Om te bellen gebruik ik dus weer mijn oude NOKIA. Die doet 't altijd.
Kan je wat duidelijker zijn? een 'splinternieuwe' 3G met 3.1? 3G's kunnen niet splinternieuw zijn, de 3GS is al een hele tijd uit, net als 3.1.2. Indien dit toch het geval is, heb jij waarschijnlijk gewoon de coma mode, upgraden naar 3.1.2 dan.
  #54  
Oud 21-10-09, 19:59
grouls grouls is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

15 maanden na aankoop ontdekte ik n scheur in de achterzijde bij de connector. Apparaat is toen, na een beroep op de wettelijke garantie van 2 jaar, vervangen door n nieuwe 3G. Direct na ontvangst ( 'n paar dagen geleden) heb ik de upgrade naar 3.1.2 uitgevoerd. Resultaat: ook dit apparaat is weer ongeschikt om mee te bellen. De slider reageert zo langzaam dat ik binnenkomende gesprekken niet kan aannemen.
  #55  
Oud 21-10-09, 21:16
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Dit is een bekend probleem van firmware 3.1, de zgn coma toestand.

Thuis even verbinden met iTunes en dan upgraden naar de nieuwste firmware 3.1.2 en dan moet het opgelost zijn.
Dat is het rare.. ik had juist 2 dagen ervoor 3.1.2 al gedownload..
  #56  
Oud 27-10-09, 08:10
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Hebben mensen dit ook met een "schone" installatie ?

Ik bedoel, ik heb op mijn 3GS een reservekopie van mijn 3G teruggezet omdat ik geen data kwijt wilde raken van mijn oude toestel. Misschien is dit wel de oorzaak van het probleem ?

Maar als mensen dit ook met een schone installatie hebben, heeft het voor mij geen zin om "from scratch" te gaan beginnen en dus de 3GS als nieuwe iPhone in te gaan richten....
  #57  
Oud 27-10-09, 09:25
justauser justauser is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Thumbs down 3.1.2 nog steeds coma mode

Een vriend die problemen had met zijn 3GS (regelmatig hangen) heeft op mijn aanraden naar 3.1.2 geupdate. Echter na deze actie is de Iphone in coma mode geraakt. Hij heeft hem weg gebracht naar de T-Mobile store en daar bevestigen ze dat ze al meerdere klanten hebben gehad met een dode Iphone na deze upgrade.
  #58  
Oud 27-10-09, 09:32
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Lekker tegenstrijdig allemaal. 3.1.2 is juist gekomen om deze coma mode van de 3.1 tegen te gaan en nu blijkt die juist voor de coma mode te zorgen ?!
Oh well, heb er niet zo heel erg vaak last van, dus hopen maar dat er binnenkort een nieuwe fix voor komt.
  #59  
Oud 27-10-09, 16:06
JvdS JvdS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 27
Unhappy [3gs] touchscreen werkt vaak niet!

Ik heb sinds een maand een nieuwe 16gb 3gs.
Vanaf het begin had ik het probleem dat het touchscreen af en toe niet werkt.
Even het scherm uitschakelen en dan weer inschakelen lost het meestal op.
Ik dacht dat het eerst te maken had met de coma-mode (3.1), dus ik ben er niet mee terug gegaan. Nu heb ik vorige week geupgrade naar 3.1.2 en gejailbreakt, en het probleem blijft zich nog steeds voor doen.

Iemand enig idee wat het beste is? Terug gaan naar de winkel ermee? (via webshop t-mobile gekocht en moet dan jailbreak ongedaan maken, weet iemand hoe?).
  #60  
Oud 27-10-09, 16:16
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Heb dit ook en lijkt toch wel op de coma mode. Is reeds een ander topic over.
Reageren

Labels
touchscreen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Coma mode op 3.1.3 Jailbraiked karel1985 Jailbreak 3 03-04-10 18:04
iPhone: Nog steeds Jailbreak Azalkmaar Jailbreak 2 16-02-10 20:25
HELP!!! Iphone steeds in recovery mode lucnijhuis92 iPhone algemeen 8 13-10-09 18:15
nog steeds problemen vincent Archief 0 19-10-07 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.