//

Agenda / Timeplanner

Agenda / Timeplanner discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu sinds anderhalve week een iphone 3gs met 16 GB. Ik wilde hem 2 jaar geleden al maar toen was ie nog niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-09, 11:43
AndreRommelse AndreRommelse is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard Agenda / Timeplanner

Ik heb nu sinds anderhalve week een iphone 3gs met 16 GB.
Ik wilde hem 2 jaar geleden al maar toen was ie nog niet officieel in Nederland.
Intussen 2 jaar een HTC touch gehad met windows mobile.
Leuk maar nu eindelijk het echte werk.
Helaas is de agenda functie niet wat ik ervan had verwacht.
Ik ben freelance rijinstructeur en moet al mijn afspraken voor de belastingdienst netjes bewaren.
Helaas pakt de iphone een maandje geleden en de toekomst maar de agelopen 3 jaar NIET.
Als ik nu een afspraak met windows mobile agenda heb kan ik keurig een weekoverzicht pakken een afspraak aanklikken en vervolgens deze afspraak weer plakken voor de komende week. Verplaatsen gaat ook heel snel maar helaas gaat die met de iphone ZEER omslachtig.
Verder is het een fraai apparaat en werk alles prima maar weet iemand een ECHTE agenda of timeplanner.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-09, 17:57
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Probeer Pocketinformant eens. Heeft veel meer mogelijkheden en een sync mogelijkheid met Google Calendar. Dan heb je altijd een backup. Ik ben er iig zeer tevreden over.
Maar wellicht moet je de zoekfunctie eens gebruiken op dit forum. Dan kom je nog veel meer topics tegen. Je eerste bericht is namelijk ook gelijk een vraag waarop je het antwoord makkelijk had kunnen vinden.
  #3  
Oud 14-10-09, 20:58
AndreRommelse AndreRommelse is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard Agenda / Timeplanner

Bedankt voor de tip.
Leuk maar die heb ik uiteraard al geprobeerd.
Het probleem met alle tot nu uitgetestte agenda's is dat knippen en plakken gewoon zeer bewerkelijk werkt,
Bij mijn vorige agenda (windows mobile) drukte gewoon op een afspraak (iets langer) en kopieerde hij de volledige afspraak met alles erop en eraan mee naar de volgende afspraak (notities, categorie enz).
Met apple's agenda's moet je eerst helemaal doorklikken naar de naam en die mag je uiteindelijk kopieren maar adresgegevens bijvoorbeeld moet ik nogmaals kopieren.
Een afspraak even oppakken en enkele uren later of een dag later was even schuiven en klaar.
Dit lukt met tot nu toe nog geen enkele uitgeprobeerde app.
PI Lite
Smartlife
Itimess
en enkele welke inmiddels alweer gedelete zijn.
Ik ga verder zoeken ook binnen dit forum maar tot nu toe ontevreden met de calenders/agenda's/ timeplanners.
Ook het verhaal van synch eerder dan 1 maand geleden is me nog niet gelukt.
André
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone agenda sync met Google Agenda rutgervvh iTunes 2 25-08-12 00:06
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? BfromB iTunes 8 26-07-09 11:21
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda ptje Desktop-applicaties 0 17-10-08 22:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.