//

Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen???

Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Broodplank Prachtig heren, dank jullie wel. Als ik dat heb gedaan dan moet ik hem even jailbreaken? Als je met je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-10-09, 19:50
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Broodplank Bekijk bericht
Prachtig heren, dank jullie wel. Als ik dat heb gedaan dan moet ik hem even jailbreaken?
Als je met je eigen SIM niet kan activeren moet je inderdaad even een jailbreak uitvoeren voordat je de iPhone kan gebruiken/testen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-10-09, 20:31
Broodplank Broodplank is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Na restore werkt hij ook niet. echt heel vreemd, alleen als ik moet typen. Moet het scherm niet gekalibreert worden ofzo (of hoe je het ook noemt?)
  #23  
Oud 18-10-09, 20:52
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Nee het is een capacitief touchscreen welke je niet hoeft te calibreren. Ga er maar van uit dat het vervangen moet worden (of valt eigenlijk wel onder garantie als het goed is).
  #24  
Oud 18-10-09, 21:13
Broodplank Broodplank is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

geen garantie meer. Heb hem al een tijdje. maar wat ik niet snap, waarom alleen bij het typen?
  #25  
Oud 18-10-09, 21:31
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Je zal het niet alleen bij typen hebben, maar daar is de 'afwijking' je waarschijnlijk tot nu toe alleen nog opgevallen. Om dat te begrijpen moet je even precies weten hoe de touchscreens van de iPhone werken, maar dat vereist zoveel technische uitleg dat het forum er overbelast van gaat raken dus dat laat ik maar even voor me
  #26  
Oud 18-10-09, 21:33
Broodplank Broodplank is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Je zal het niet alleen bij typen hebben, maar daar is de 'afwijking' je waarschijnlijk tot nu toe alleen nog opgevallen. Om dat te begrijpen moet je even precies weten hoe de touchscreens van de iPhone werken, maar dat vereist zoveel technische uitleg dat het forum er overbelast van gaat raken dus dat laat ik maar even voor me
MAar goed, het is niet hinderlijk. alleen als ik een Wi-Fi verbinding wil maken met wep code is het lastig aangezien ik niet op volgende kan drukken.

Als ik sms leg ik hem gewoon horizontaal. Ach ja, ik stap over op de blackberry, laatste keer touchscreen voor mij. Want het irriteerde me toch.
  #27  
Oud 18-10-09, 21:35
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Je zal het niet alleen bij typen hebben, maar daar is de 'afwijking' je waarschijnlijk tot nu toe alleen nog opgevallen. Om dat te begrijpen moet je even precies weten hoe de touchscreens van de iPhone werken, maar dat vereist zoveel technische uitleg dat het forum er overbelast van gaat raken dus dat laat ik maar even voor me
ergens iets over te vinden?
heb namelijk wel al veel gelezen over verschillende touchscreens (studeer informatica en hebben daar ook les over gehad)
maar nergens in mijn cursussen/ uitleg van prof daar iets over gehoord )

want zoals ik al eerder heb ik hierover geen technische achtergrond, maar wil er wel graag over leren.
  #28  
Oud 18-10-09, 21:58
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
ergens iets over te vinden?
heb namelijk wel al veel gelezen over verschillende touchscreens (studeer informatica en hebben daar ook les over gehad)
maar nergens in mijn cursussen/ uitleg van prof daar iets over gehoord )

want zoals ik al eerder heb ik hierover geen technische achtergrond, maar wil er wel graag over leren.
Al is het in dit specifieke geval niet zozeer een puur touchscreen probleem (maar combo met de implementatie die Apple heeft gedaan dmv software en touchscreen controller), kun je al heel wat info vinden op internet als je zoekt op 'capacitive touchscreen'.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! Jeroen iPhone algemeen 18 20-09-12 21:27
iPhone: Na jailbreak maar een deel van het scherm zichtbaar XfreeztYleX Jailbreak 1 21-04-11 13:27
onderste deel scherm werkt niet jaap11 iPhone algemeen 3 16-04-10 15:40
iPhone waarvan het scherm het niet doet... nickpap iPhone algemeen 5 04-01-10 08:46
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.