//

Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro

Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste , Een paar dagen geleden is mijn 1,5 jaar oude Iphone op de grond gevallen en sindsdien wil hij niet meer unlocken. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-09, 14:29
Minthe Minthe is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro

Beste ,

Een paar dagen geleden is mijn 1,5 jaar oude Iphone op de grond gevallen en sindsdien wil hij niet meer unlocken. Als ik het probeer schiet het schuifje steeds terug (touchscreen doet het dus wel maar ik heb er niets aan omdat hij steeds vergrendeld is). Ga binnenkort even langs de Apple store want volgens mij is het een systeemfout..
Nu heb ik gelukkig een vervangende telefoon, maar ik zou graag mijn telefoonnummers overzetten naar mijn laptop. Mijn Iphone reageert wel als ik hem in de oplader of laptop doe, synchroniseren doet hij ook.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet doen?

Minthe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-09, 14:41
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Euh, gewoon in itunes aanvinken wat je wil syncen.
En als je touchscreen nog werkt zou ik toch eerst even een herstel proberen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook bregjevanp iTunes 2 05-04-11 19:50
Notities overzetten van Iphone naar Macbook. Chrissie iTunes 0 15-07-10 14:17
Mac OS X: Contacten van iPhone naar Macbook Pro (iTunes) _kay_ iTunes 2 22-06-09 23:25
Muziek: Iphone vol met muziek/apps, terug syncen naar lege macbook pro forrestgumpx Muziek, foto & video 1 13-05-09 15:42
Overzetten telefoonnummers van iPhone 1gen naar iPhone 3G jordiavp iPhone algemeen 8 02-01-09 03:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.