//

na tethering geen visual voicemail hoe resetten

na tethering geen visual voicemail hoe resetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) de titel zegt het al ik heb tethering op mijn iphone geinstalleerd. nu werkt mijn visual voicemail niet meer. van alles geprobeerd ook herstel van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-09, 23:00
Tamara1980 Tamara1980 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 16
Standaard na tethering geen visual voicemail hoe resetten

de titel zegt het al ik heb tethering op mijn iphone geinstalleerd. nu werkt mijn visual voicemail niet meer. van alles geprobeerd ook herstel van instellingen, t-mobile gebeld reset uit laten voeren maar niets helpt.

nu dacht ik als ik volledig herstel dan moet alles weer werken, maar nee hoor nog steeds geen visual voicemail. zal tethering door het herstel wel goed verwijderd zijn?

Tamara
3gs 3.1.2 jailbroken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-09, 12:20
MarcelMarcel1 MarcelMarcel1 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 47
Standaard

Visual Voicemail instellen

Instellen:
**5005*86*1233# of **5005*86*0031612001233# of **5005*86*+31612001233#

Checken
*#5005*86#

Verwijderen:
##5005*86#
  #3  
Oud 04-11-09, 11:10
falconz falconz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamara1980 Bekijk bericht
de titel zegt het al ik heb tethering op mijn iphone geinstalleerd. nu werkt mijn visual voicemail niet meer. van alles geprobeerd ook herstel van instellingen, t-mobile gebeld reset uit laten voeren maar niets helpt.

nu dacht ik als ik volledig herstel dan moet alles weer werken, maar nee hoor nog steeds geen visual voicemail. zal tethering door het herstel wel goed verwijderd zijn?

Tamara
3gs 3.1.2 jailbroken
Had hetzelfde probleem. Bleek dat ik het verkeerde profiel geinstalleerd had (had die van benM). Verwijder dat profiel en ga op je iPhone naar profiles.ifoneguide.nl om daar je operator te selecteren. Nu moet 't allemaal werken (én tethering én vm)! Ga naar http://www.ifoneguide.nl/1129/tether...ne-3g-and-3gs/ voor de complete uitleg.
  #4  
Oud 04-11-09, 19:43
Steven.w Steven.w is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door falconz Bekijk bericht
Had hetzelfde probleem. Bleek dat ik het verkeerde profiel geinstalleerd had (had die van benM). Verwijder dat profiel en ga op je iPhone naar profiles.ifoneguide.nl om daar je operator te selecteren. Nu moet 't allemaal werken (én tethering én vm)! Ga naar http://www.ifoneguide.nl/1129/tether...ne-3g-and-3gs/ voor de complete uitleg.
Ik zit met hetzelfde probleem (3G jailbreaked en 3.0 firmware). Tethering werkt wle nog steeds. Heb verschillende profielen geprobeerd (en uiteraard ook verwijderd), instellingen gereset, en het blijft maar niet werken!!

Iemand een idee wat er fout gaat? T-Mobile geeft geen support op jailbreaked toestellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik Visual voicemail aan joerieve iPhone algemeen 4 08-02-10 09:51
Hoe lang wordt Visual Voicemail bewaard? Buur Odido (T-Mobile) 20 20-01-10 14:27
tethering en visual voicemail garth iPhone algemeen 3 10-07-09 14:34
Hoe Visual Voicemail? WybWyb Odido (T-Mobile) 1 27-08-08 12:04
Hoe stel ik Visual Voicemail in? vanilla Odido (T-Mobile) 7 14-07-08 17:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:10.