//

big trouble

big trouble discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik beginnen bij het begin , sinds 2 a 3 dagen was mijn batterij altijd supersnel leeg(2u) , dus ik recenste software gedownload ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-09, 10:29
haelters.thierry haelters.thierry is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard big trouble

Hallo ,
ik beginnen bij het begin , sinds 2 a 3 dagen was mijn batterij altijd supersnel leeg(2u) , dus ik recenste software gedownload en update.Miserie begon upload naar iphone mislukt en het enige ik nog kon doen was restore to factory settings . ok dit gedaan zijnde sluit ik weer iphone aan pc , maar geeft een foutmelding , ondertussen kon ik niet meer bellen . Itunes op andere pc geinstalleerd en daar lukte de synchro wel . Kan dus ondertussen terug bellen , maar al mijn progjes , muziek en settings ben ik kwijt .Kan ik die eventueel overzettten van pc1 naar pc 2 ?
alvast bedankt .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-09, 14:13
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

iTunes en Quicktime even ervan gooien en opnieuw installeren op PC 1. Daarna opnieuw syncen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WI-FI Trouble gcmdejong iPhone algemeen 0 16-02-11 23:48
Big Thanks to iPhoneclub.nl Guest-20180409093718 Chat en geruchten 12 08-03-10 07:22
iPhone: Big Problem! Hoeike8819 Jailbreak 1 17-12-09 15:16
Toetsen trouble pim127 iPhone algemeen 20 15-05-08 08:33
waar bubble trouble donwloaden ?? leon-44# Jailbreak apps en thema's 1 18-11-07 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.