//

trage verbinding

trage verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik sindskort tethering via usb op mijn laptop, gewoon thuis want ik heb mijn wireless usb adapter professioneel gesloopt Ik heb dus een wireless ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-10-09, 18:48
Shake3000 Shake3000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 78
Standaard trage verbinding

Ik gebruik sindskort tethering via usb op mijn laptop, gewoon thuis want ik heb mijn wireless usb adapter professioneel gesloopt Ik heb dus een wireless netwerk met een 2 megabit internetconnectie erachter. Ik gebruik de 3.1.2 tethering patch voor 3GS en een profiel voor tmobile van mobilevikings geloof k.

Probleem is alleen dat het retetraag is. Ik haal met de iphone verbonden met mijn Wi-Fi netwerk net 8 kB/s (=120 kbps). De usb verbinding heeft een snelheid van 500kbps (usb 1.1 ) en internet 2 MBps dus daar ligt de bottleneck niet. In theorie zou ik dus 500 kbps moeten halen maar ik haal slechts 1/4 daarvan. Iemand een oplossing?

edit: ik merk dat het om de minuut ofzo wel ineens snel is waarna de snelheid na een seconde of 10 weer inkakt. Heel vreemd.

Laatst gewijzigd door Shake3000; 26-10-09 om 18:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Na jailbreak trage Iphone nickstterr Jailbreak 0 18-12-10 16:53
Trage Wi-Fi verbinding SlimShaky81 Wi-Fi 6 26-01-10 14:56
Trage Iphone Yargo iPhone algemeen 4 21-08-09 10:56
Ietswat trage iphone Rogier iPhone algemeen 5 02-04-08 08:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:51.