//

iphone camera crasht

iphone camera crasht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo. ik heb een probleem. als ik mijn camera open, zie je dat het scherm even kort crasht (het word wit en je ziet een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-09, 20:19
rubenpeters rubenpeters is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: tolbert
Berichten: 43
Standaard iphone camera crasht

hallo.

ik heb een probleem.
als ik mijn camera open, zie je dat het scherm even kort crasht (het word wit en je ziet een paar strepen) en daarna word het zwart en zie je het apple logo (net als je hem opstart) en zie ik mijn beginscherm. als ik daarna mijn iphone in slaapstand zet doet hij na ongeveer 30 seconden niks meer. dan krijg ik hem alleen aan de praat, door de home knop en de slaapstand knop tegelijk een tijdje in gedrukt te houden, en dan verschijnt het apple logo weer. als ik hem aan de lader doe valt hij niet uit. ik heb ook wel eens gehad dat als ik hem van de lader haal dat hij niet uitvalt maar als ik dan de camera opstart chrast hij niet maar gaat de lens niet open. als ik hem dan opnieuw opstart dan chrasht de camera weer en valt hij weer uit. soms doet de camera het weer een paar dagen, en dan stopt hij weer. kan iemand mij helpen?

ruben
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-09, 20:22
Shake3000 Shake3000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 78
Standaard

gevalletje terug naar de winkel en garantie claimen. Typische verschijnselen van kapotte hardware.
  #3  
Oud 26-10-09, 20:38
rubenpeters rubenpeters is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: tolbert
Berichten: 43
Standaard

ik heb hem tweedehands gekocht.
kan het helpen als ik hem helemaal herstel?

ruben
  #4  
Oud 26-10-09, 22:35
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Doe even een harde reset. Als dat niet helpt, kan je overgaan tot een restore. Zet bij voorkeur géén reservekopie terug zodat de fout niet kan overgedragen worden door de software. Heb je dan nog steeds hetzelfde probleem, dan is het hardwarematig en zal je 'm moeten laten repareren.
  #5  
Oud 27-10-09, 15:34
rubenpeters rubenpeters is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: tolbert
Berichten: 43
Standaard

ik heb een hard reset gedaan en toen deed de camera het weer, maar toen ik daarna weer de camera op starte ging de lens weer niet open.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone crasht, start op, crasht... nachtegaaal iPhone algemeen 6 07-03-11 22:21
Foto: Foto's en camera crasht Hosley Muziek, foto & video 10 19-03-08 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:47.