//

Etui met magneetsluiting en 3GS

Etui met magneetsluiting en 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Sinds kort ook aan de iPhone en wel een 32gb 3Gs. Nu ben ik op zoek naar een mooi etui voor de phone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-09, 17:55
Speedy Scholten Speedy Scholten is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Koppang, Noorwegen
Berichten: 7
Standaard Etui met magneetsluiting en 3GS

Beste allen,

Sinds kort ook aan de iPhone en wel een 32gb 3Gs. Nu ben ik op zoek naar een mooi etui voor de phone. Mijn voorkeur gaat uit naar een lederen etui met vaste riemclip. Ik heb er inmiddels diverse gezien die wel praktisch en mooi zijn maar een aantal daarvan hebben een magneetsluiting. Op zichzelf heel mooi, maar hoe zit het nu met storing van de magneet op de iPhone?

Ik zag dat er al een topic was over het magneet-vraagstuk, maar de daarin geplaatste berichten hebben allemaal betrekking op iPhone modellen van voor lancering van de 3Gs.

Kortom: welke 3Gs gebruikers hebben ervaring met hoesjes met een magneetsluiting? Stoort de magneet in zo'n hoesje nu wel of niet? Ben erg benieuwd!

Groet,
Edward
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-09, 12:16
Speedy Scholten Speedy Scholten is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Koppang, Noorwegen
Berichten: 7
Question

Niemand hier met een 3Gs die een hoesje/etui met magneetsluiting gebruikt???
  #3  
Oud 06-11-09, 12:51
Wrangler's schermafbeelding
Wrangler Wrangler is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Laren (GLD)
Berichten: 17
Standaard

Ik heb een Krusell case met magneetsluiting.

Krusell Leather Case Hector Black Large - Smartphoneshop.nl

Heb er geen problemen mee. Past goed, zowel met als zonder Switcheasy Rebel Artic (deze zit altijd om m´n iPhone als ik aan het werk ben).

Gr Wrangler
  #4  
Oud 06-11-09, 13:04
Speedy Scholten Speedy Scholten is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Koppang, Noorwegen
Berichten: 7
Standaard

Hee, da's ook een mooie case. Hoe sterk zijn die belt clips? Blijft hij goed zitten? En hoe goed zijn de hoeken van de iPhone beschermd aan de bovenkant van de case?

Ik zat te kijken bij de cases van Nutshell. Die hebben de magneet afgeschermd waardoor ie minder effect zou hebben op de phone. Mooie cases maar wel beetje prijzig.

ben benieuwd naar jouw ervaringen met die Krusell Case.

groet,
Edward

Edit: Even gekeken naar de Krusell Case maar de belt clips zijn geen clips maar lusjes waarmee je 'm aan je riem kan hangen en, helaas, da's niet wat ik zoek.

Laatst gewijzigd door Speedy Scholten; 06-11-09 om 17:13.
  #5  
Oud 06-11-09, 19:34
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Hoi

Ik gebruik een Piel Frama lederen case met mijn 3GS, is vrij duur maar bevalt me zeer goed.....

deze heeft een magneetsluiting, ik merk er niets van aan mijn telefoon alleen als je de ingebouwde kompas wilt gebruiken dan zal je een uit zijn hoesje moeten halen want daar stoort de magneet wel op
  #6  
Oud 17-11-09, 15:47
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Ik heb nare ervaringen met een leren case met magneetsluiting (via Ebay): iedere keer als de iPod Touch erin ging, bevroor het scherm. Gek genoeg ging het met een andere Touch (ook 2G, zelfde firmware) wel goed.
  #7  
Oud 18-11-09, 17:14
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard Grantwood

Ik heb een Grantwood etui met magneetsluiting en ben er zeer tevreden over.
  #8  
Oud 18-11-09, 18:26
Speedy Scholten Speedy Scholten is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Koppang, Noorwegen
Berichten: 7
Standaard

Ik heb inmiddels een case vaqn Piel Frama besteld. Ik hoop dat ie deze week binnenkomt. Zal dan snel verslag doen van deze case.
Zie link: BLACK PIEL FRAMA LEATHER HORIZONTAL APPLE IPHONE 3G S - eBay, Cell Phone PDA Accessories, Cell Phones PDAs. (Eindtijd 19-nov-09 02:11:19 CET)

Groet,
Edward
  #9  
Oud 30-11-09, 13:43
huisvrouwtje huisvrouwtje is offline
• iOS 13.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 115
Standaard

Ik heb er een gekocht merl colorfone Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen

Hier aangeboden voor € 8,95
Ik heb er € 20,00 voor betaald
  #10  
Oud 30-11-09, 14:53
Speedy Scholten Speedy Scholten is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Koppang, Noorwegen
Berichten: 7
Standaard

Ik heb inmiddels mij Piel Frama hoesje binnen. Besteld op Ebay. Levering ging snel vanuit Canada.
Erg mooi hoesje waar je iPhone horizontaal in ligt. Goede kwaliteit en mooie afwerking. De magneetsluiting heeft wel invloed op het kompas maar als je de iPhone er uit haalt en een paar keer beweegt is het probleem direkt opgelost.
Kortom, ik ben tevreden! Bestel je 'm in de US of Canada dan ben je nog eens goedkoper uit dan de €50,- die Piel Frama zelf vraagt bij verzending vanuit Spanje.

Groet!
Edward
  #11  
Oud 30-11-09, 15:06
gtabak gtabak is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard Magneetsluiting i.c.m. Iphone 3GS

Werkt op zich prima, alleen het kompas is verstoord, los je op door het klepje open te doen en het kompas te calibreren (S-slinger maken).
  #12  
Oud 30-11-09, 15:08
Speedy Scholten Speedy Scholten is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Koppang, Noorwegen
Berichten: 7
Standaard

Dat was me al duidelijk, zie voorgaande post.

Groet,
Edward
  #13  
Oud 26-07-10, 20:53
UrbanTommy's schermafbeelding
UrbanTommy UrbanTommy is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb sinds iOS 4.0 serieus problemen met de magneet. Als ik de 3Gs in de hoes stop en hem later wil gebruiken zegt de telefoon dat je hem op iTunes moet aansluiten. Als je hem vervolgens opstart doen alle '3rd party apps' het niet meer. Als ik het hoesje niet gebruik heb ik nooit problemen.

Heeft iemand hier ook problemen mee?

Mijn hoesje komt van Beyzacases en heeft dus 2 magneetjes. Ik heb nu 4.0.1 erop staan.
__________________
Iphone 3GS (16gb) Black en Beyza case ontvangen! =)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync met van iphone 3GS met outlook 2010 humandrive iPhone algemeen 5 13-08-10 18:24
iPhone: iphone 3Gs met 3.1.3 nieuwe bootrom naar 4.0 met jailbreak erikroeier Jailbreak 13 27-06-10 00:38
iPhone 3GS: 3GS met 3.1.3 geunlockt met blacksn0w start niet meer op rafo Unlock 4 21-05-10 23:30
Geen 3g of gprs bereik binnen met 3gs, wel met 3g PNXRMX Odido (T-Mobile) 0 05-07-09 18:53
[TKA] Bescherm etui NIEUW! iMario Archief 3 03-05-08 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.