//

Iphone schakelt tijdens gesprek over op koptelefoon

Iphone schakelt tijdens gesprek over op koptelefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, ik heb sinds een aantal weken een zeer vreemd euvel met mijn iPhone 3G. Tijdens het gesprek valt het geluid weg en kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-09, 13:33
MJBVrijmoed MJBVrijmoed is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard Iphone schakelt tijdens gesprek over op koptelefoon

Goedendag,

ik heb sinds een aantal weken een zeer vreemd euvel met mijn iPhone 3G. Tijdens het gesprek valt het geluid weg en kan ik alleen horen en verstaanbaar maken (zeer zacht) via de speaker. Dit krijg ik op geen enkele manier weer teruggedraaid behalve via een reset. Dit werkt soms ook niet. Wat ook vaak gebeurd is dat de telefoon weer van koptelefoon afgaat terwijl hij gewoon op tafel ligt. Dan gaat hij aan en gebeurd er verder niets, maar als ik hem dan activeer dan doet het geluid het gewoon weer.

Ik snap er niets van, maar het is wel zeer hinderlijk dat ik geen normale gesprekken langer dan 5 minuten kan voeren. Staat mijn iPhone op mijn audiosysteem in de auto is er niets aan de hand en kan ik zo lang bellen als ik wil.

Iemand een idee.

FW: 3.1.2
Jailbreak: Ja

Martijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-09, 13:57
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Je zou kunnen herstellen in iTunes. Als je hiervoor kiest dan bij voorkeur geen reservekopie terug zetten, deze kan de 'software-fout' bevatten. Vervolgens kan je gewoon opnieuw jailbreaken en zou alles weer moeten werken.

Voor meer zekerheid zou je ook kunnen herstellen in Recovery Mode of DFU-Mode, beide termen staan uitgelegd in de Wiki - Begrippen
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 17-11-09, 11:54
MJBVrijmoed MJBVrijmoed is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Dit heeft helaas niet geholpen:

Stappen:
- iPhone Hersteld
- geen reservekopie teruggezet
- blackra1n
- blacksn0w
- programma's teruggezet

Dus volgens mij is het of hardwaretechnisch of er zit iets in de app(s). Maar om nou de apps één voor één terug te zetten...

Iemand een idee?

thanx

Martijn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber?? adempinar iPhone algemeen 0 14-04-11 23:21
Gebeld worden tijdens het luisteren van de ipodfunctie met koptelefoon RNMC iPhone algemeen 2 30-06-09 06:28
tijdens gesprek geen display crico iPhone algemeen 5 21-08-08 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.