//

Youtube speelt sommige filmpjes niet af?

Youtube speelt sommige filmpjes niet af? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem met de YouTube-applicatie op de iPhone 3GS. De nieuwste firmware zit erop (3.1.2), en de iPhone is niet gejailbreakt. Wifi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-09, 17:55
Peter1612 Peter1612 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Twello
Berichten: 22
Standaard Youtube speelt sommige filmpjes niet af?

Hallo, ik heb een probleem met de YouTube-applicatie op de iPhone 3GS.
De nieuwste firmware zit erop (3.1.2), en de iPhone is niet gejailbreakt.
Wi-Fi doet het gewoon, en 3G ook, dus daar zal het niet aan liggen.
Even een voorbeeld:

Ik zoek bijvoorbeeld naar de video "Baba O'Riley- House, M.d fanvid", die je gewoon op je computer kan zien. Dan probeer ik hem op mijn iPhone te openen, maar dan vind hij hem niet eens?

Zoals jullie weten kun je je ook inloggen op je YouTube-account en je Favoriete filmpjes op die manier bekijken. Daar staat dit filmpje dus ook tussen, maar als ik hem open dan doet hij niks?

Kunnen jullie me misschien verder helpen met dit vage probleem? Het is namelijk met meerdere video's zo, en niet alleen bij deze. Zoeken via de zoekfunctie leverde me niks op.

Alvast bedankt! Groetjes, Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-09, 18:43
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Krijg je de foutmelding: Het bestand kan niet worden afgespeeld (o.i.d.)? Komt volgens mij doordat het videofragment geupload is in een format die de iPhone niet herkent.
  #3  
Oud 17-11-09, 08:49
Peter1612 Peter1612 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Twello
Berichten: 22
Standaard

Jups, krijg die foutmelding ja... dus er is niks aan te doen dat je veel filmpjes niet kan afspelen -.-
Was me nog niet eerder opgevallen, jammer (:
  #4  
Oud 17-11-09, 12:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Bepaalde filmpjes worden weggehaalt door youtube zelf of door de gebruiker,als dit gebeurt zal je sowieso de filmpjes niet meer kunnen afspelen.
Ik ben dit vooral al tegen gekomen met muziek,ik zette deze bij mijn favorieten en een tijdje nadien wilde ik nog eens luisteren en niks meer.
Ik heb dit ook voor op mijn gewone computer,ook op deze ben ik het al tegen gekomen sommige clips er nog opstaan maar niet willen afspelen,ergens een fout denk ik van de uploader ofzo?

Als het op je gewone computer wel werkt wat dezelfde link betreft dan is het idd de iphone bepaalde niet kan afspelen al kan ik dit maar moeilijk geloven om eerlijk te zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sommige youtube flmpjes bekijken gaat niet stefan2165 iPhone algemeen 4 24-09-14 11:35
Speelt geen YouTube meer af astramen iPhone algemeen 3 13-11-10 12:46
Youtube speelt niet af nebilem Desktop-applicaties 1 08-05-10 00:23
Filmpjes Youtube spelen niet af evdijk iPhone algemeen 1 11-12-09 21:50
mijn youtube en mxtube filmpjes spelen niet meer af bafke85 iPhone algemeen 0 25-04-08 02:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.