//

audio van een verwijderde film

audio van een verwijderde film discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dit nu al een tijdje gemerkt dat wanneer ik een filmpje heb gekeken via internet of via video's en als ik dit dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-09, 16:05
suzanh suzanh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard audio van een verwijderde film

Ik heb dit nu al een tijdje gemerkt dat wanneer ik een filmpje heb gekeken via internet of via video's en als ik dit dan verwijder ik later mn koptelefoon opzet en play druk via koptelefoon dat hij dan het geluid afspeelt van een video die er niet meer is.
Hoe kan dit heb dit nu al 2 keer meegemaakt die films staan niet op mn iphone meer maar de audio hoor ik nog wel kan het voor de rest nergens terug vinden.
Iemand enig idee.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-09, 16:11
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dan heb je waarschijnlijk een stream zitten kijken, die worden gebufferd en dan kun je dit probleem krijgen, heb het probleem al vaker gehoord van anderen. Lijkt vooral te gebeuren als je filmpjes niet helemaal afkijkt. Zal wel een bugje zijn.
  #3  
Oud 17-11-09, 18:39
suzanh suzanh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard

Oké en hoe krijg je datdan weg want had het nl ook met een filmpje die ik er via iTunes op had gezet dus geen gestreamde.
  #4  
Oud 17-11-09, 18:58
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Voor zover ik heb kunnen nagaan is het direct opgelost door even een willekeurig nummer af te spelen (muziek dus, geen video).
  #5  
Oud 17-11-09, 20:53
suzanh suzanh is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard

Dit heb ik al n paar keer gedaan maar deze x hielp dat ook niet het is toch raar dat de audio ergens blijft hangen had zelfs m'n geschiedenis gewist ook dat hielp niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een Iphone 4 docking station met Audio aansluiting Smeikkie iPhone accessoires en onderdelen 4 18-12-10 17:30
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? LabTeov Jailbreak 0 21-10-10 12:30
Video: 3gs film niet naar film bieb?? tapijtkever Muziek, foto & video 0 26-10-09 15:05
iPhone neemt één film niet mee in synchronisatie. i(Phone) iTunes 1 02-10-08 07:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.