//

iPhone gaat spontaan aan en uit

iPhone gaat spontaan aan en uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even de soortgelijke discussies bekeken, maar ik kan niet herleiden of het nu hetzelfde is, vandaar mijn thread. Mijn iPhone 3G gaat spontaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-09, 11:11
DVVGO DVVGO is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 4
Question iPhone gaat spontaan aan en uit

Ik heb even de soortgelijke discussies bekeken, maar ik kan niet herleiden of het nu hetzelfde is, vandaar mijn thread.

Mijn iPhone 3G gaat spontaan aan en uit en er verschijnt dan als ie aan staat, bovenaan, het microfoon schermpje, dat je kunt opnemen (als je zou willen). Dan gaat ie naar een paar seconden weer uit. Dit doet ie soms constant. Er zijn dus ook momenten dat ie dat gewoon niet doet.

Daarnaast, als ik met mijn iPhone bezig ben, schiet ie ineens naar het beginscherm van mijn iPhone en scipt dan door naar de zoekpagina. Daarna weer terug en dan opent ie spontaan de 'favorieten' pagina van de applicatie 'Bellen'. Som gaat dit een aantal keren uit zichzelf. Alsof er een geest met mijn iPhone zit te spelen en ik kijk er gewoon naar.

Ook werkt soms mijn Homeknop niet. Ik heb gelezen dat sommigen de knop dan vernieuwen, maar ik heb het idee dat het software matig is, want hij werkt dan weer op andere moment juist heel soepel.

Ik heb al verschillende malen mijn telefoon hersteld en ook compleet gewist en opnieuw geformatteerd (of hoe heet zoiets). Maar ik kom er echt niet meer uit. Ik denk er over om m naar de reparateur te brengen.

Herkent iemand dit? Heeft iemand een advies?
Alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-09, 14:34
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Indien je de iPhone al meermaals hersteld hebt zonder resultaat is het waarschijnlijk wel een hardware matig probleem. Let wel op, geen reserve kopie terugplaatsen na het herstellen van de iPhone.
  #3  
Oud 25-11-09, 14:51
DVVGO DVVGO is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 4
Standaard

OiP dank voor je reactie!

Waarom niet de reserve kopie terugplaatsen op herstelde iPhone?
Is dat een gegeven of ben je daar achter gekomen? (ik ben maar een leek, sorrie)
Na herstel doe ik gewoon alles er weer automatisch terug opzetten.
  #4  
Oud 25-11-09, 14:51
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Omdat de fout in je reservekopie kan zitten. Herstel je die niet dan heb je een 'schone' iPhone.
  #5  
Oud 25-11-09, 14:57
DVVGO DVVGO is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 4
Standaard

Ah, daar heb ik niet aan gedacht.
Dank je WDS001, ik ga daar eens mee aan de slag!
Reageren

Labels
aan, homebutton, microfoon, spontaan, uit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone valt uit en gaat aan sentmen iPhone algemeen 3 02-02-11 15:59
Iphone gaat aan en uit David Genc iPhone algemeen 3 26-08-08 20:33
Iphone gaat vanzelf aan en uit. David Genc Archief 2 24-08-08 22:35
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.