//

GPRS/EDGE menu mist ...

GPRS/EDGE menu mist ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook een raar probleem, als ik mijn Edge settings wil invullen (Vodafone) APN : live.vodafone.com User : vodafone Password : vodafone Dan vul ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09-02-08, 15:58
hma hma is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 23
Standaard

Ik heb ook een raar probleem, als ik mijn Edge settings wil invullen (Vodafone)

APN : live.vodafone.com
User : vodafone
Password : vodafone

Dan vul ik de APN in, wil ik username invullen ik tik erop en dan valt die opeens terug naar mijn iphone home screen... wth.. ligt het niet misschien aan dat ik mijn iphone (1.1.2 BL 4.6) hardware unlocked heb ?

Waar ligt het anders aan, ik had meerdere keren geprobeerd één keer is het me gelukt om alles in te vullen, maar toen ging ik terug naar network en was alles weg..

wat moet ik doen

(En ja ik heb vodafone BloX wel geactiveerd, onbeperkt i-net)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 09-02-08, 17:38
Drumpie Drumpie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 51
Standaard Probleem EDGE knopje mist *OPGELOST*

Heej mensen

ik ben net achter gekomen hoe ik het EDGE knopje terug krijg. ( het werkte bij mij)
Ik had en Turbo sim en had geen EDGE knopje meer.
Ik heb de 1.1.2 Autogunlock geinstalleerd dus bellen, smsen zonder de Turbo sim of enige andere.
Dus alleen je eigen simkaart.
Hiermee is waarschijnlijk dat probleem opgelost.

Gegroet.
  #43  
Oud 09-02-08, 20:29
matic matic is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

Heb ook autogun geinstalleerd staan maar nog steeds niks, doe ik iets verkeerd? Bij installer staat ook dat autogunlock is geinstalleerd. Wat me wel opviel is dat de simlock bleef hangen na dit programma te hebben geinstalleerd.... enige manier was om opnieuw simlock te verwijderen en weer te activeren (m.b.v code).
  #44  
Oud 09-02-08, 20:33
Drumpie Drumpie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matic Bekijk bericht
Heb ook autogun geinstalleerd staan maar nog steeds niks, doe ik iets verkeerd? Bij installer staat ook dat autogunlock is geinstalleerd. Wat me wel opviel is dat de simlock bleef hangen na dit programma te hebben geinstalleerd.... enige manier was om opnieuw simlock te verwijderen en weer te activeren (m.b.v code).
Je moet bij installer van ifoneguide apss autogun instaleren..
ZORG dat auto lock uit staat en airplane modus aan staat.
installeer autogun dan.
Zet hem uit haal je sim kaart + sim eruit doe alleen sim kaart erin.
en weer opstarten.
  #45  
Oud 09-02-08, 21:27
matic matic is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

stomme vraag denk ik maar ben nieuw op dit gebied, ik heb ook zo'n speciale sim over mijn origineel heen zitten. Als ik nu alleen mijn sim erin duw zonder die speciale kaart kan ik de Iphone dan nog steeds gewoon gebruiken? Ik heb namelijk alleen autogun geinstalleerd maar niet de sim verwijderd maar gewoon de telefoon uit en weer aan gedaan...
  #46  
Oud 09-02-08, 23:17
Drumpie Drumpie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 51
Standaard

nou als je autogun hebt geinstalleerd zou je die xsim (die erover heen zit) er af hale en dan je gewone sim er in doen.
  #47  
Oud 10-02-08, 03:42
matic matic is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

Hij doet het weer! Heel erg bedankt voor je hulp! Waarom heb ik dan eigenlijk die extra sim erin zitten?
  #48  
Oud 10-02-08, 21:32
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard edge en gps

bij mij ook het zelfde probleem, heb het gevonden bij installer dan naar all packages en scrollen naar service maaaar!!!! als ik wil installeren krijg ik een waarschuwning: this package comes from an untrusted sourse, in may be unsafe to install! dit krijg ik wel met meer package's???

kan iemand mij vertellen of dit kwaad kan ?? zat net al te rommelen was ik ineens mijn icoontjes kwijt!!!! help (opnieuw opgestart en is weer okee! phuff...)mazzel
  #49  
Oud 11-02-08, 00:19
Drumpie Drumpie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matic Bekijk bericht
Hij doet het weer! Heel erg bedankt voor je hulp! Waarom heb ik dan eigenlijk die extra sim erin zitten?
Dat is gewoon omdat je toen nog niet zonder kon, tegenwoordig wel en dat is 10x fijner.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever Bekijk bericht
bij mij ook het zelfde probleem, heb het gevonden bij installer dan naar all packages en scrollen naar service maaaar!!!! als ik wil installeren krijg ik een waarschuwning: this package comes from an untrusted sourse, in may be unsafe to install! dit krijg ik wel met meer package's???

kan iemand mij vertellen of dit kwaad kan ?? zat net al te rommelen was ik ineens mijn icoontjes kwijt!!!! help (opnieuw opgestart en is weer okee! phuff...)mazzel
Nee kan niet veel kwaad krijg ik ook, maar zoek wel even na wat je instaleerd.
Ik heb sinds gister dat ik niets meer kan instaleren dus, succes!
  #50  
Oud 11-02-08, 00:42
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

okee !! kan iemand mij ook nog een tip geven ik draai nu op1.1.2 en met een turbosimkaart werkt perfect maar......wil eigenlijk upgraden ??? is dit verstandig??? ik heb ook een ipod touch met de nieuwe applicaties en dat is wel cool hoor google maps e dan een routeplanner en ook die wiebelende iconen lachen!!! maar missschienkan ik dit ook met een anders app. upgraden zonder al die enge dingen???
ik heb ook begrepen dat zonder turbosim je edge en gprs het gewoon doen. hoi
  #51  
Oud 11-02-08, 00:45
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drumpie Bekijk bericht
Heej mensen

ik ben net achter gekomen hoe ik het EDGE knopje terug krijg. ( het werkte bij mij)
Ik had en Turbo sim en had geen EDGE knopje meer.
Ik heb de 1.1.2 Autogunlock geinstalleerd dus bellen, smsen zonder de Turbo sim of enige andere.
Dus alleen je eigen simkaart.
Hiermee is waarschijnlijk dat probleem opgelost.

Gegroet.
Ben jij daar achter gekomen of ik ?
  #52  
Oud 25-02-08, 17:30
paulus paulus is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Kan iemand nou even duidelijk zeggen wat er moet gebeuren als er geen EDGE knop zichtbaar is bij Settings > General > Network? Ik heb iPhone FirmWare 1.1.3 en een Ultrasim met Vodafone... Services helpt in ieder geval niet. Danku
  #53  
Oud 26-02-08, 20:35
curacao curacao is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Standaard

Heeft iemand voor mij de oplossing voor het volgende?

Iphone versie usa 1.1.3 Provider: Orange

Bij het instellen van GPRS ga ik naar edge en kom dan in het scherm waar de APN gegevens moeten worden ingevuld. Na het invullen van de orange gegevens (APN: internet etc) worden na de homeknop te hebben ingedrukt de gegevens niet opgeslagen. Hierdoor krijg ik uiteraard geen mogelijkheid mijn netwerk Orangeworld te gebruiken voor email en internet.

Wie weet voor mijn de oplossing? Ik heb slecht een keer eerder het probleem gelezen maar geen oplossing.

Bedankt alvast
Rene
  #54  
Oud 26-02-08, 21:40
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard edge en gps

hoi ben ik weer eens ik heb nog steeds geen edge , en heb wel alle oplossingen gelezen maar.... ik zit op 1.1.2 met turbosim en ales verder werkt perfect !! zal ik upgraden naar 1.1.3 via defteam en dan autogunlock?? maar ben toch wel bang dat er dingen fout gaan ? iemand een idee?? groeten rene .
  #55  
Oud 28-02-08, 14:55
paulus paulus is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Kan iemand nou even duidelijk zeggen wat er moet gebeuren als er geen EDGE knop zichtbaar is bij Settings > General > Network? Ik heb iPhone FirmWare 1.1.3 en een Ultrasim met Vodafone... Services helpt in ieder geval niet. Danku
  #56  
Oud 11-03-08, 12:08
liznl liznl is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: 020
Berichten: 2
Standaard Settings > General > Network = geen EDGE

Ik zat met hetzelfde probleem. heb een UK iPhone met een origineel iPhone abonnement. Als ik met mijn O2 sim ga kijken zie ik geen EDGE knop. Als ik mijn NL Orange SIM in de iPhone stop, zie ik m wel en kan ik de instellingen aanpassen. Het lijkt er dus inderdaad op dat het aan je SIM kaart ligt denk ik.
  #57  
Oud 12-03-08, 13:12
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

hoi ik begrijp er dus uit dat ik mijn telefoon simvrij moet maken met anysim???( welke versie??) zodat ik de turbosim kan laten vervallen! maar vraagje heeft iemand dit al gedaan en heb je dan geen ellende met de telefoon??? want hij werkt nu perfekt en ben bang dat ik het verkeerd doe.........en ik alles naar de........help!?? mazzel rene
  #58  
Oud 12-03-08, 18:06
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

hee heb het gevonden ik heb services geeinstaleerd via installerapp en ff zitten piele maar het werkt ik heb orange buisness abo en orange world instelling= internet= vraagt wel om de telefoon te ontgrendelen via de pin ( komt door turbo sim ) maar dan zegt ik gewoon ok in plaats van ontgrendel en kan dan alles in vullen en dan ontgrendelen via pin en joepie het werkt ik heb weer gprs!!!!! top bedankt allemaal! rene.
  #59  
Oud 10-05-08, 11:56
defiant defiant is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

hallo,

Vraagje;
ik heb een 1.1.4 en tmobile + pit maar kom niet op Internet na het invoeren van de inloggegevens in edge.

Iemand enig idee? Bij tmobile weten ze het niet.
Gr Bas
  #60  
Oud 11-05-08, 00:21
Elfer Elfer is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hma Bekijk bericht
Ik heb ook een raar probleem, als ik mijn Edge settings wil invullen (Vodafone)

APN : live.vodafone.com
User : vodafone
Password : vodafone

Dan vul ik de APN in, wil ik username invullen ik tik erop en dan valt die opeens terug naar mijn iphone home screen... wth.. ligt het niet misschien aan dat ik mijn iphone (1.1.2 BL 4.6) hardware unlocked heb ?

Waar ligt het anders aan, ik had meerdere keren geprobeerd één keer is het me gelukt om alles in te vullen, maar toen ging ik terug naar network en was alles weg..

wat moet ik doen

(En ja ik heb vodafone BloX wel geactiveerd, onbeperkt i-net)

Ik heb bovenstaand probleem ook. Heb de aanwijzingen van Paulus opgevolgd, maar helaas doet het bij mij nog steeds niks. Iemand hier nog een oplossing voor? De melding die ik nu nog krijg is : EDGE activeren niet mgelijk: PDPidentiteit niet geaccepteerd.

Help aub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gprs/edge Kwiq Odido (T-Mobile) 3 30-11-09 10:17
US 8gb update naar 2.01 EDGE menu weg Armando iPhone algemeen 24 24-11-08 11:47
GPRS EDGE en 3G seaart iPhone algemeen 10 09-10-08 20:16
Gprs/edge yannickwaem iPhone algemeen 10 23-04-08 16:53
Geen Edge menu met StealthSiM mkouwenhoven iPhone algemeen 10 21-01-08 11:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.