//

Volume iPod zachter

Volume iPod zachter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de ipod alleen als ik op de fiets zit en het valt me sinds een week op dat het volume van de muziek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-09, 15:37
watcher watcher is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard Volume iPod zachter

Ik gebruik de ipod alleen als ik op de fiets zit en het valt me sinds een week op dat het volume van de muziek ineens zachter is. Ik luister gewoon naar dezelfde muziek en waar ik hem normaal nooit vol open had staan moet ik dat nu wel doen en dan is het volume net niet hard genoeg.

Weet iemand hoe dat kan? Ik heb nog nooit niks met de volumebegrenzer gedaan, ik heb er gister naar gekeken en die staat ook gewoon uit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-10, 17:28
watcher watcher is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

Heeft niemand een idee hoe dit kan? Ik krijg het niet opgelost. Ik vind het echt raar dat muziek dat al heel lang op mijn iPhone staat nu ineens niet meer hard genoeg gaat. Als ik door licht verkeer om me heen moeite heb om de muziek nog te horen dan gaat die niet erg hard.

Het lijkt wel of de iPhone vermogen verliest.
  #3  
Oud 14-01-10, 02:37
watcher watcher is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

Om mijn eigen vraag te beantwoorden...

het lag aan mijn ipod oordopjes. Blijkbaar kunnen die dingen vermogen verliezen. Mijn iPhone kan nog steeds hard genoeg...

Overigens, ik vind die ipod oordopjes kwalitatief goed genoeg (ik gebruik ze alleen op de fiets) maar de levensduur is wel matig. Dit is mijn 3de setje en alle 3 gingen ze niet langer dan 1,5 jaar mee. Vind ik best slecht, meegerekend dat ik ze dus maximaal 2x in de week gebruik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 - Laag iPod volume ondanks volumebegrenzing uit? Fresh iPhone algemeen 5 19-12-11 08:58
Volume iPod Touch Rinse94 iPhone algemeen 0 31-08-10 13:26
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen Roffel iPhone algemeen 13 03-11-09 21:07
ipod volume knop doet raar (3GS 32GB 3.1.2) optimusprime iPhone algemeen 11 17-10-09 15:12
Geluid iPod zachter na 2.2 Huinca iPhone algemeen 8 11-12-08 07:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.