//

Mail van werk via Exchange

Mail van werk via Exchange discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds dit weekend heb ik eindelijk een Iphone, best wel een leuk toestel, maar voor een jarenlange WinMo gebruiker is het toch wel even wennen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-09, 22:32
CoolGadget CoolGadget is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 9
Standaard Mail van werk via Exchange

Sinds dit weekend heb ik eindelijk een Iphone, best wel een leuk toestel, maar voor een jarenlange WinMo gebruiker is het toch wel even wennen.

Ik heb mijn werkmail kunnen instellen... alleen ik krijg in mijn map Postbussen alle mappen te zien die er bestaan (zelf aangemaakte mappen, verzonden items etc...) terwijl ik enkel de inbox wil syncen. Ik heb al gevonden hoe je kan instellen welke mappen je wilt syncen, maar kan ik het ook zo instellen dat die niet te zien zijn in postbussen? Want ik krijg daar nu een heel waslijst van lege mappen (die ik toch niet sync) te zien??

Sorry voor een stom/dom vraagje...

tnx for the help

Gr
Erik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-09, 17:15
J0HAN85's schermafbeelding
J0HAN85 J0HAN85 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 75
Standaard

Zelf ben ik ook jaren een Windows Mobile gebruiker geweest, sinds kort toch overgestapt naar iPhone.
Als je onder Windows Mobile synct met een Exchange server krijg je deze mappen ook te zien. Ik denk niet dat te voorkomen is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen ml.vanherp iPhone algemeen 6 05-09-11 12:02
Geen push mail bij Exchange ActiveSync van hotmail Divinity iPhone algemeen 9 29-11-10 09:33
Syncen met Exchange alleen op werk willering iTunes 3 29-04-09 20:59
Mail probleem bij gebruik van Exchange davidkennis iPhone algemeen 1 26-09-08 16:50
E-mail van andere servers in Exchange ontvangen Guest-20201108204737 iPhone algemeen 7 25-07-08 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.