//

Provider kiezen [Prepaid]

Provider kiezen [Prepaid] discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga een tweedehands iPhone kopen (simlockvrij), en mijn oude simkaart is geblokkeerd (ik heb geen idee waarom). Het maakt dus niet uit welke provider ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-09, 10:45
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard Provider kiezen [Prepaid]

Ik ga een tweedehands iPhone kopen (simlockvrij), en mijn oude simkaart is geblokkeerd (ik heb geen idee waarom). Het maakt dus niet uit welke provider ik neem. Ik mag van mn ouders alleen prepaid, maar ik wil wel mobiel internet. Verder bel ik bijna niet, ik sms alleen. Weet iemand welke provider ik moet kiezen? Liefst eentje met onbeperkt internet, en een beetje goedkoop smsen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-09, 15:00
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Thumbs down

Ik raad je geen prepaid aan in combinatie met de iPhone. Waarom niet? Omdat de iPhone snel internet nodig heeft, en die kun je alleen goed krijgen door oa een i-abonnement te nemen.
Dit is een abonnement van T-Mobile, speciaal voor de iPhone. T-Mobile heeft ook wel losse internetbundels, zoals Web 'n Walk en Web 'n Walk Plus, maar deze zijn te traag voor de iPhone. Bovendien zoekt je iPhone automatisch naar updates en maakt vaak zonder dat je het weet verbinding voor allerlei programma's (bijv applicaties of push voor Hyves), dus je kosten kunnen dan flink oplopen....

En wie wil er nou een iPhone met een internetverbinding die traag is, terwijl je juist zoveel met 3G en Wi-Fi kan! Is echt zonde!

Ik snap best dat een abonnement een grote stap voor je is, je zit ook voor 2 jaar aan dat contract vast. Maar ik moet zeggen dat dit het meer dan waard is, je hebt al een i-150 abonnement voor 29,95 per maand: 150 belminuten, 150 smsjes én onbeperkt internet.
  #3  
Oud 16-12-09, 15:09
jeutie's schermafbeelding
jeutie jeutie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Wervik, België
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar jeutie
Standaard

Als je in België woont is mobile vikings een goeie keus, 1GB gratis internet, 1000 sms'en en 15€ belwaarde per maand bij herlading van 15€, Wat heel goedkoop is,
Zit momenteel nog op Edge, maar zal veranderen naar 3G in de toekomst,

Voor nederland weet ik het zo niet, sorry.
  #4  
Oud 16-12-09, 15:30
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Het allerleerste wat je moet weten als je een 2de handse iphone koopt is van welk land hij is, als deze uit het buitenland is dan moet je een jailbreak en een unlock doen voor dat je met welke prepaid kaart dan ook kunt bellen, als de iphone uit Nederland komt is deze standaard T-Mobile en raad ik je aan om dan T-Mobile te nemen als de iphone uit Belgie komt maakt het volgens mij niks uit welke prepaid kaart je koopt omdat deze al orgineel geunlockt is.

Maar als ik je een klein tipje mag geven ik zal geen prepaid met Iphone aanraden omdat deze al snel met internet moet worden verbinden, kijk dan naar email ophalen, hyves push berichten ontvangen ebuddyen en nog vele app's het is een prachtig ding en ik heb er zelf ook geen spijt van maar het slurpt je beltegoed enorm op, en daar zal je ouders niet zo blij mee zijn om elke maand 40 euro neer te leggen kan je net zo goed 30 euro betalen voor een abbo met incl een iphone van T-Mobile
  #5  
Oud 16-12-09, 23:06
DutchEvil DutchEvil is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 98
Standaard

Waarom zo negatief over prepaid?

Ik heb een 3G icm Vodafone prepaid. Ik heb mega snel internet over 3G en 1000 smsjes per maand voor nog geen 20 euro.

Perfect dat Vodafone!
  #6  
Oud 17-12-09, 09:02
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Het allerleerste wat je moet weten als je een 2de handse iphone koopt is van welk land hij is, als deze uit het buitenland is dan moet je een jailbreak en een unlock doen voor dat je met welke prepaid kaart dan ook kunt bellen, als de iphone uit Nederland komt is deze standaard T-Mobile en raad ik je aan om dan T-Mobile te nemen als de iphone uit Belgie komt maakt het volgens mij niks uit welke prepaid kaart je koopt omdat deze al orgineel geunlockt is.

Maar als ik je een klein tipje mag geven ik zal geen prepaid met Iphone aanraden omdat deze al snel met internet moet worden verbinden, kijk dan naar email ophalen, hyves push berichten ontvangen ebuddyen en nog vele app's het is een prachtig ding en ik heb er zelf ook geen spijt van maar het slurpt je beltegoed enorm op, en daar zal je ouders niet zo blij mee zijn om elke maand 40 euro neer te leggen kan je net zo goed 30 euro betalen voor een abbo met incl een iphone van T-Mobile
Ik wil wel een abonnement, maar het mag niet van mijn ouders, dus ik moet wel prepaid nemen.
  #7  
Oud 17-12-09, 17:32
Niequi Niequi is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Nou ik heb ook Prepaid van Vodafone met zorgeloos internet blox. Werkt supersnel.
9.50 p/m.
  #8  
Oud 17-12-09, 17:34
Niequi Niequi is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

wat ik nog wil toevoegen, voor 13,50 heb je het supersim abo. zitten 200 belmin of 400 sms in en dan nog eens gratis internetblox. maw. 4 euro meer betalen en je hebt een mega deal (en toch een abo). Alleen verkrijgbaar in de vodafone winkels.
Go 4 it.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: welke kiezen? LeOke Overige providers België 14 07-01-11 17:50
welk kiezen ipod123 iPad algemeen 3 21-07-10 21:08
Which Dutch provider allows tethering on prepaid? tiar iPhone algemeen 7 03-05-10 23:11
Zendmast kiezen? Mikaa Odido (T-Mobile) 0 03-01-10 16:34
Provider kiezen Seinoork Overige providers Nederland 2 10-05-08 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.