iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Call forwarding: wat doet dit precies? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/507-call-forwarding-doet-precies.html)

Spikes 02-10-07 15:45

Call forwarding: wat doet dit precies?
 
Ik begrijp niet helemaal wat call forwarding doet. Als ik iemand bel, dan krijg ik de melding "Call forwarding active" in beeld en het knopje "dismiss". Waarom krijg ik die melding? Ik bel en krijg gewoon iemand aan de lijn. Houdt dit soms in dat als ik in gesprek ben er wordt doorgeschakeld naar de voicemail?

Peter 02-10-07 16:06

is dit niet dat wanneer jij niet binnen de zoveel seconden opneemt de beller doorgeschakeld wordt naar een ander nummer (bv thuisnummer)?

Spikes 02-10-07 16:17

Dat zou best kunnen, maar wanneer ik iemand bel dan hoeft er toch niet te worden "geforward"?

Peter 02-10-07 16:27

ja idd, vreemd

Ravens 02-10-07 16:56

of wel... :P mss voor intern zakelijk gebruik.. oh u wilt pieter hebben moment schakel je even door :P

SnoRt 02-10-07 18:32

Nee hoor.. dit is heel simpel.
Als jij belt, dan kan iemand anders je niet bereiken en gaat ie naar je voicemail.
Ik heb in de instellingen bij T-Mobile.. geen idee hoe ik dat gedaan heb :( Zal het eens terugzoeken.. ik heb het uitgezet dat mensen bij ingesprek naar je voicemail gaan.. en ik kan dan ook 2 gesprekken tegelijk ontvangen.

Ik heb wel een zakelijk abonnement, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.. denk het eigenlijk niet.

tescione 04-10-07 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SnoRt (Bericht 3773)
Nee hoor.. dit is heel simpel.
Als jij belt, dan kan iemand anders je niet bereiken en gaat ie naar je voicemail.
Ik heb in de instellingen bij T-Mobile.. geen idee hoe ik dat gedaan heb :( Zal het eens terugzoeken.. ik heb het uitgezet dat mensen bij ingesprek naar je voicemail gaan.. en ik kan dan ook 2 gesprekken tegelijk ontvangen.

Ik heb wel een zakelijk abonnement, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.. denk het eigenlijk niet.

nou volgens de site van t-mobile kan je het doorschakelen bij in gesprek uitzetten door ##67# in te toetsen. Maar als je daarna de status opvraagt met *#67# dan blijft de forwarding op enabled staan. Ook de optie "call waiting" in het settings menu kan je aanzetten, maar na een telefoontje staat deze gewoon weer uit! raarrrrrrrr
dat pop-upje van call-forwarding is namelijk heel irritant!

Jimmy_Boy 04-10-07 13:49

Zoals SnoRt zegt. Call forwarding betekent spraak doorschakelen. Dus als jij in gesprek bent, telefoon uitstaat of geen bereik. Kan je instellen wat er met je inkomende oproepen gebeuren. Naar je voicemail, ander nummer, of niks (dat ze een fout toon krijgen). Ik weet niet hoe je dit op de iphone instelt, op de nokia is het instellingen/telefoon/oproepen.

RuleRulez 19-10-07 22:42

Call forwarding notificatie uitzetten
 
Hier staat hoe je de call forwarding melding kunt uitschakelen in v1.1.1
How to hide "Call forwarding active" message - Hackint0sh


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.