//

Neppe iPhone, geld terug via PayPal?

Neppe iPhone, geld terug via PayPal? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De les die je hiervan leert is het aantal feedbacks! Iemand met weinig feedbacks is (nog) niet te vertrouwen. Deze weinige feedbacks zijn vaak opgebouwd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 25-12-09, 13:04
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

De les die je hiervan leert is het aantal feedbacks!

Iemand met weinig feedbacks is (nog) niet te vertrouwen. Deze weinige feedbacks zijn vaak opgebouwd door vriendjes te laten kopen en bieden. En als ie dan het benodigde aantal opgebouwd heeft slaat ie z'n slag! Dan komt ie met dingen die lekker in de markt liggen en dus snel te verhandelen zijn. Ook handelaren met afgeschermde feedbacks zijn niet te vertrouwen.

Ik heb mijn iPhone uit de US gehaald, maar deze vrouw had een feedback van 23484. Tevens had ze 22 iPhones in haar veilingen staan. Dat komt wel wat vertrouwder over dan die Engelsman van jou. Het mooiste was dat ze het pakketje verstuurde onder de naam "pak koffie" om de douane te omzeilen.

De geleerde les? Eerst het aantal feedbacks bekijken. Zijn het er weinig, dan kijken wat ie aanbiedt. Iemand die alleen maar iPhones, MacBooks, PSPs en andere HOT items aanbiedt is vaak niet te vertrouwen. Dat geldt voor Marktplaats helemaal!! Als iemand een iPhone verkoopt en nog een eiken tafel en 4 autobanden zal ie niet zo gauw een oplichter zijn. Iemand die alleen maar gewilde gadgets tegen dumpprijzen aanbiedt is "not to be trusted" en moet je gewoon negeren.

Laatst gewijzigd door bestbier; 25-12-09 om 13:06.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 18-05-10, 20:24
JoRDozZzz JoRDozZzz is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Laat ik je dan de volgende tip geven voor in de toekomst: een iPhone 3GS voor onder de 400 euro NIET kopen. 9/10 keer zijn dit neppe iPhone's of iPhone's die niet voldoen aan de advertentie.
Ik heb een advertentie voorbij zien komen voor 350 euro. Een nieuwe iPhone 3GS in het wit, 16 GB. Er zit wel een T-Mobile lock en daarom stond hij daarvoor te koop. Vervolgens mailde ik en zei ik, kan ik hem voor 300 ophalen? Daar kreeg ik positieve feedback op, maar nu ik dit lees laat je me twijfelen..

Ik kan hem waarschijnlijk wel gewoon inzien, dus wat zijn aandachtspunten bij aanschaf?
  #43  
Oud 18-05-10, 21:03
arjendj arjendj is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 27
Standaard

Neem je laptop mee met itunes en sluit de iphone aan, als itunes hem herkend in het 100% zeker een echte. Daarnaast kun je het ook wel zien aan het touchscreen, de echte reageert alleen op vingers en niet op bijv. een pen.

Gr Arjen

Laatst gewijzigd door arjendj; 18-05-10 om 21:05.
  #44  
Oud 19-05-10, 14:05
JoRDozZzz JoRDozZzz is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 26
Standaard

Toch heb ik besloten dit toestel niet te kopen. Ik kan nu een iPhone 3GS 16GB overnemen die nog niet is gebruikt en in het doosje zit dat nog niet open is geweest. Voor 450 euro. Vind ik een prima deal, weet ik zeker dat het te vertrouwen is. Of kan er toch niet iets met de serialcode/IMEI aan de hand zijn? Ik test hem sowieso eerst voor aanschaf.
  #45  
Oud 03-10-10, 16:22
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

Testen is sowieso belangrijk,
denk wel dat je een goede deal hebt gesloten daarbij
  #46  
Oud 03-10-10, 20:43
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Volledig offtopic, maar nu ik zo dit forum lees, op Marktplaats zijn inderdaad veel handelaren die de boel misleiden. Alleen 100% originelen producten ( Door oordopjesstore.nl ) en dan kijk je op die foto, oh dat zo'n iphone usb kabel die ik zelf verkoop voor €2,50 hartstikke imitatie dus.

En andere handelaren die jatten gewoon foto's van Apple website, en dan heb je inderdaad mensen die het juist gaan kopen omdat ze voor een dubbeltje in rij staan. Gelukkig doe ik het niet ( Ik verkoop wel imitatie, maar omdat imitatie is de prijs lagere en ik zet nergens het woord orgineel ).

Maar ik herken het verhaal, bij sommige verkopers zul je echt aan prijs moeten zien.

@iphoneclub nee ik maak met deze post geen reclame voor me zelf, ik deel alleen mijn ervaring.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geld terug na Miskoop gserban iPhone Apps 15 22-02-12 23:24
Geld terug voor Iphone 3gs (net gekocht) CatchTheFlow Koopinformatie Nederland 29 12-06-10 22:00
GameTime Lite (NBA) geld terug. gpbosch iPhone Apps 0 19-04-10 10:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.