//

iphone oordoppetjes doen het niet..

iphone oordoppetjes doen het niet.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus een iphone oordopjes. En de eerste paar was kapot en heb hierbij , toen ik in canada was, een nieuwe gekocht. Na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-09, 23:45
Lorriej Lorriej is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Exclamation iphone oordoppetjes doen het niet..

Ik heb dus een iphone oordopjes.
En de eerste paar was kapot en heb hierbij , toen ik in canada was, een nieuwe gekocht. Na een maandje of 2 , deed de mic/knop het niet meer. En ik heb het dus vervangen met een nieuwe oordopjes van Apple. In de hoop dat het bij de oordopjes ligt want ik hoorde nog wel muziek.
Het was inderdaad zo. Maar na 2 dagen gebruik kan ik nu ook de mic/knop van de nieuwe paar niet meer gebruiken. Gaat het zo snel kapot? Of is er iets aan de hand met de software of hardware van iphone? Ik heb wel recentelijk de software upgedate, maar hij deed het daarna nog wel 1 dag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Iphone 4g geluids knoppen doen het niet. edjohan iPhone algemeen 3 26-10-10 00:12
iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet bladearrows iPhone algemeen 1 04-01-10 08:53
Beltonen doen het niet ElzeBerends Archief 4 26-12-09 21:28
Applicaties doen het niet? sjoerd.aarts iPhone Apps 5 08-11-08 23:00
iPhone ringtones doen het niet via speaker, wel via headphones Jellevdwerff Ringtones en Wallpapers 0 08-04-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.