//

Backlight iphone 3gs defect

Backlight iphone 3gs defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen. zo verdrietig nu. ik heb dus een nieuwe iphone.. ik heb met vloeistof erop screenprotector gedaan. maar wat nu. de backlight doet het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-05-10, 12:45
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Standaard !Wat heb ik gedaan! backlight

hallo iedereen. zo verdrietig nu.
ik heb dus een nieuwe iphone..
ik heb met vloeistof erop screenprotector gedaan.
maar wat nu. de backlight doet het niet meer! (misschien heb ik te veel vloeistof gebruikt en is een beetje in de iphone gegaan). ik denk niet dat ik garantie heb aangezien ik de iphone via ebay gekocht heb. waar zou ik hem kunnen laten repareren, liefst in regio utrecht. en wat zouden de kosten zijn. man. wat voel ik me *****. mijn iphone baby!!

Laatst gewijzigd door sweet; 27-05-10 om 23:27.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 20-05-10, 12:48
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Zo snel mogelijk laten repareren, zal vloeistofschade zijn. Even in bak met rijst leggen totdat je hem voor reparatie opstuurt/wegbrengt.
  #23  
Oud 20-05-10, 12:55
xKocer xKocer is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 171
Standaard

In rotterdam centrum heb je een hele goeie, het kost 45 euro ongeacht het probleem, dus ook waterschade! Als je interesse hebt mail ik wel de website met de benodigde gegevens.

gr.
  #24  
Oud 20-05-10, 13:16
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Lijkt me sterk dat een mainboard vervangen 45 Euro kost. Zo ja dan wil ik graag dat adres hebben want ik heb hier een 3GS liggen met defect backlight. Probleem is een defect Mainboard...
  #25  
Oud 20-05-10, 14:43
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Het zal wel 45 euro + materiaalkosten zijn anders overleven ze het niet.
  #26  
Oud 21-05-10, 13:44
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xKocer Bekijk bericht
In rotterdam centrum heb je een hele goeie, het kost 45 euro ongeacht het probleem, dus ook waterschade! Als je interesse hebt mail ik wel de website met de benodigde gegevens.

gr.
heel graag.
  #27  
Oud 21-05-10, 13:44
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Zo snel mogelijk laten repareren, zal vloeistofschade zijn. Even in bak met rijst leggen totdat je hem voor reparatie opstuurt/wegbrengt.
in een bak met rijst? oke zal het doen
  #28  
Oud 21-05-10, 13:57
rljb1804's schermafbeelding
rljb1804 rljb1804 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: emmeloord
Berichten: 5
Standaard reparatie iPhone

kijk eens bij Repod reparatie service.
zij zitten in Bussum, oid, en je kan, mits je belt van te voren, wachten op de reparatie.

Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee, en ben er nu al 2 keer geweest (met verschillende iPhones ;-) )
  #29  
Oud 25-05-10, 17:59
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Standaard

ff een update:

@iedereen die me probeerde te helpen dank jullie voor het meedenken. i really appreciate it. smile.

@rljb1804 thanks for the tip. maar ik had voor ik je berichtje gelezen had al contact opgenomen met een reperateur (iphone world), zit in amsterdam zit. ga dr morgen heen.. hoop zo dat ze hem kunnen maken. ze hebben gezegd dat het waarschijnlijk 90 euro zou kosten.. zucht me iphone word steeds duurder..maar goed me eigen schuld. hou jullie op de hoogte later. voor nu heb ik hem uit de bak rijst gehaald. en stiekem aan de hand van youtube filmpjes uit elkaar gehaald. zit totaal geen vocht meer in. de enige water indicator strip die oranje moet worden als een iphone in contact met water geweest is. is degene die bij de usb poort. de andere niet, die zijn nog wit. het stomme is als ik de serial nummer op apple.nl invul ik zie dat ik garantie heb tot october 2010! maar goed daar kan ik nu zoiezo geen aanspraak op maken..en volgens mij had ik daar zoiezo geen aanspraak op omdat de iphone uit de VS komt en ik nooit een bon heb gehad.

Laatst gewijzigd door sweet; 27-05-10 om 22:57.
  #30  
Oud 27-05-10, 09:13
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Standaard

nou inmiddels langs geweest. en de backlight doet het weer. hij heeft alleen een nieuwe lcd schermpje gezet. koste me in totaal 115 euro. prijzig.. binnen 5 minuten was t klaar. enige waar ik nu mee zit. is dat er wat stof achter het scherm nu zit..maar iemand enig idee met wat je dat t beste weg kan halen? hij deed het met zon microvezel doekje en ging blazen. maar het heb niet echt geholpen. misschien dat ik hem zelf open schroef en probeer het stof weg te halen, weet alleen niet hoe en met wat. nja in ieder geval doet de backlight het weer.
  #31  
Oud 27-05-10, 09:53
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Gewoon teruggaan. Vervanging van het LCD voor zo'n prijs en dan ook nog eens stof achter je display zou ik niet accepteren. Moet mijns inziens gewoon stofvrij worden gemonteerd, anders zijn het prutsers
  #32  
Oud 27-05-10, 15:03
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Gewoon teruggaan. Vervanging van het LCD voor zo'n prijs en dan ook nog eens stof achter je display zou ik niet accepteren. Moet mijns inziens gewoon stofvrij worden gemonteerd, anders zijn het prutsers
dat is waar. maar dan moet ik weer helemaal terug naar amsterdam. je hebt wel gelijk eigenlijk. hij heeft wel geprobeerd t stof weg te halen maar deed het met een microvezel doekje en blaaste.. dat heeft niet echt geholpen. stomme is dat ik nu zie dat ik online gewoon een complete lcd screen met home button en al had kunnen kopen voor 60 euro. was de helft goedkoper uitgeweest! maar goed. voor de volgende keer weten we het. plus ik wist niet hoe erg de schade was binnen in en waar het aangelegen had. denk dat ik nu zelf ga proberen de screen uit elkaar te halen. alleen weet ik niet hoe ik t stof t beste kan aanpakken. microvezel doekje en eventueel een haarfeun zal ook niet helpen. sorry voor de spelling en engels beetje door elkaar.
  #33  
Oud 27-05-10, 16:21
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Zoiezo geen fohn gebruiken of andere warmtebronnen. Gewoon flinke droge lucht er op en eventuele, juiste, doekjes gebruiken.
  #34  
Oud 27-05-10, 16:28
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Vanuit Heaven is het een flink stuk naar A'dam, maar ik zou toch lekker terug gaan hoor.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #35  
Oud 27-05-10, 17:27
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Mja, is wel weer een stukkie rijden voor hem en als ik het goed begrijp heeft die gast al geprobeerd het stof weg te krijgen en is hem dat toen ook niet gelukt. Geeft mij persoonlijk niet veel vertrouwen dat het hem de volgende keer wel gaat lukken.
Misschien toch zelf even proberen ? Misschien met zo'n blaasbalgje met kwastje wat ze voor camera's gebruiken ? En anders met een doekje en een beetje geduld.

Vind het wel prutswerk als je het zo aflevert. Voor dat geld helemaal.
  #36  
Oud 27-05-10, 19:46
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

Even op youtube kijken hoe je de iphone voorzichtig kan openmaken en de stekkertjes moet verwijderen. Bij een computerzaak of bouwmarkt (Karwei heeft het in ieder geval) een bus zuivere perslucht halen.

Scherm loshalen van de beugel en even schoonspuiten met de perslucht. Scherm terug in beugel, stekkers plaatsen en scherm terug klikken. Klaar ben je weer

Mijn inziens had dat beetje perslucht er voor die 115 euro ook wel af gekund.

Groeten Sjoerd
  #37  
Oud 27-05-10, 23:04
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Vanuit Heaven is het een flink stuk naar A'dam, maar ik zou toch lekker terug gaan hoor.
Haha. Yeah thats where the angels live
  #38  
Oud 27-05-10, 23:12
sweet sweet is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Mja, is wel weer een stukkie rijden voor hem en als ik het goed begrijp heeft die gast al geprobeerd het stof weg te krijgen en is hem dat toen ook niet gelukt. Geeft mij persoonlijk niet veel vertrouwen dat het hem de volgende keer wel gaat lukken.
Misschien toch zelf even proberen ? Misschien met zo'n blaasbalgje met kwastje wat ze voor camera's gebruiken ? En anders met een doekje en een beetje geduld.

Vind het wel prutswerk als je het zo aflevert. Voor dat geld helemaal.
Precies dat is ook een van de redenen. Als de stof toen op die manier eruit gehaald werd. Mischien is dat de enige manier waarop ze het doen. Dan heb t weinig zin om terug te gaan. Verder was t een prima kerel hoor daar niet van. Maar dacht achteraf wel van zo duur.. Mja. geeft niet. Dat bedrag verdien ik bijna in een dag werken. Ik ga t zelf proberen en anders verkoop ik de iPhone weer. De 4de generatie iPhone komt eraan. bedankt iedereen voor het wederom meedenken. Xx

Laatst gewijzigd door sweet; 27-05-10 om 23:16.
  #39  
Oud 28-05-10, 08:09
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard

gewoon terug gaan.. stof mag hij er niet achterlaten...

btw: zelf knoei je met een screenprotector en dan gaat open schroeven wel goed bij je?? ;-) ik zou er een ritje aan wagen...
__________________
iPhone 5 [6.1 JB] iPhone 4S [6.1] iPad 2 Wi-Fi [6.1] iPod touch 2G [4.2.1] iMac 24" [Lion] MacBook Pro 15" [Lion]
  #40  
Oud 09-09-10, 00:35
mike 23 mike 23 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard backlight werk niet meer 3gs 32gb

hallo wie weet hoe ik mijn back light weer terug kan krijgen op mijn iphone
Reageren

Labels
backlight, new iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Defect Backlight door waterschade tjizzie iPhone algemeen 2 03-08-11 20:49
Iphone 3gs Camera defect kimmel iPhone algemeen 5 12-11-10 18:55
[3GS] Geen beeld, wél backlight Barzi iPhone algemeen 0 21-08-10 23:44
Geen backlight op mijn Iphone 3gs scherm Oemoe_ iPhone algemeen 1 08-03-10 07:32
HELP!Iphone 3GS al na een dag defect!HELP! Laurenspos iPhone algemeen 8 12-08-09 16:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.