//

constant wegvallen van netwerk...

constant wegvallen van netwerk... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, Ik weet niet zeker of dit al eens eerder beschreven is, maar volgens mij niet; Nieuwe 3GS, met Rabomobiel (KPN) + internet. GSMsignaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-09, 04:45
Kuifje Kuifje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Unhappy constant wegvallen van netwerk...

hallo allemaal,

Ik weet niet zeker of dit al eens eerder beschreven is, maar volgens mij niet;

Nieuwe 3GS, met Rabomobiel (KPN) + internet.

GSMsignaal valt om de 4-5 minuten weg. Of loopt langzaam in sterkte terug. Zoeken, en vervolgens weer signaal. Om na een paar minuten weer weg te vallen.
3G valt dan ook weg. evenals Wi-Fi.
Heb andere (Ben) simkaart geprobeerd; zelfde probleem.
Als ik naar 'Instellingen' kijk, zie ik simpelweg Wi-Fi verspringen van mijn netwerk naar 'Geen verbinding' en weer terug, en zie ik 'aanbieder' verdwijnen en weer verschijnen...
Redelijk bizar... Of een simpel foutje van mijn kant... Laat het dat laatste zijn, want ik word er redelijk gek van...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-10, 17:20
fdg fdg is offline
• iOS 4.0.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

hallo,
ik heb dit plotseling sinds 2 dagen ook.
kom ik bij de T-Mobileshop, doet-ie het natuurlijk wel. later op de middag valt ie steeds weer weg.
heb jij een oplossing gevonden?

Frank
  #3  
Oud 12-03-10, 23:19
garcon17 garcon17 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Ook ik heb dit probleem met vodafone sim dus unlocked en jailbreak! Iemand enig idee?
  #4  
Oud 12-03-10, 23:37
mackerjack mackerjack is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

ik weet dat bij mij in huis het signaal van kpn niet al te sterk is. dus soms wel meerdere keren per minuut krijg ik de melding dat hij het netwerk kwijt is. het is ook weer snel hersteld maar ik wordt knettergek van die melding. is dat niet op de een of andere manier uit te zetten?
  #5  
Oud 13-03-10, 00:23
pasz89 pasz89 is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb het ook!

Ik heb zo'n gevoel dat het door blackra1n komt voor de firmwire 3.1.2.. Heel de avond al last van.. Zeer vervelend.. Dalijk ff naar blackra1n zoeken en opnieuw jailbreaken. Simlock hoeft er dan niet meer af!

mvg
  #6  
Oud 14-03-10, 15:44
Hanzel Hanzel is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

ik sluit me hierbij aan. was ook al van plan voor service terug te gaan. moet je dan naar de T-Mobile shop of direct naar Apple?

wat er bij mij gebeurt:
- al geruime tijd kan een persoon waarmee ik bel mij zo nu en dan niet meer horen. ik kan die persoon heel goed horen en het netwerk geeft ook vol aan. ook vrienden van me met een "normale" telefoon en T-Mobile klagen hierover.
- sinds vrijdag heb ik dat het netwerk soms enige minuten helemaal wegvalt. opnieuw opstarten helpt soms maar na enkele minuten gebeurt het soms weer. Wi-Fi heb ik dan nog wel.

merkte vandaag ook een gekke rammel op als ik met m'n telefoon schudt. maar alleen als ik dat omhoog-omlaag doe. iemand enig idee over de richting van de antenne(s) in de iPhone?

@ Pasz89: als het aan de jailbreak zou liggen zouden de anderen er geen last van moeten hebben... of klopt jullie profiel niet meer?
Reageren

Labels
gsmsignaal, wegvallen, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Constant de melding: "Geen netwerk meer" M1ch3l iPhone algemeen 25 25-07-15 16:56
wegvallen van netwerk fcruizer iPhone algemeen 3 24-01-11 15:35
Wegvallen netwerk, bluetooth en Wi-Fi durlacher Wi-Fi 0 20-01-11 23:24
Wegvallen 3G netwerk dreeke Odido (T-Mobile) 12 12-01-10 18:03
Na wegvallen Wi-Fi NIET automatisch op 3G netwerk montefeltro Archief 3 13-11-09 16:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.