//

Agenda defect?

Agenda defect? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijd slaat mij 3G geen items meer op in de agenda. Waarschijnlijk ben ik de eerste met dit probleem, want er is niks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-09, 11:42
zatheid zatheid is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 12
Post Agenda defect?

Sinds een tijd slaat mij 3G geen items meer op in de agenda. Waarschijnlijk ben ik de eerste met dit probleem, want er is niks relevants op internet te vinden.

Ook heb ik geprobeerd om mijn google agenda met CalDav en Exchange instellingen te syncen, maar zonder effect. De agenda is en blijft helemaal leeg.

Ik heb nu als alternatief Pocket Informant geïnstalleerd en die werkt perfect, MAAR helaas geen plug-in om de agenda items op mijn lockscreen te laten zien.

Wie o wie heeft een oplossing om de originele iphone agenda weer werkend te krijgen.

Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-09, 12:14
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard

Het lijkt er haast op dat de agenda-database corrupt is. Je zou kunnen proberen om de agenda een nieuwe aan te laten maken, door het bestand /var/mobile/library/Calendar/Calendar.sqlitedb te renamen. Bij het starten van de agenda wordt er dan een nieuwe database gemaakt.

Alternatief zou je het ook nog via iTunes kunnen proberen door in het tabblad Info van je iPhone instellingen, helemaal onderin bij geavanceerd "Agenda's" aan te vinken bij "Gegevens op deze iPhone vervangen".
  #3  
Oud 31-12-09, 12:25
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ik synchroniseer mijn agenda met de Exchange-server op het werk. Dat gaat soms mis en dan is de agenda helemaal leeg. Nou ja soms, ik heb het één keer gehad. De mail van Exchange werkte gewoon wel. Ik heb de account verwijderd en opnieuw ingesteld, toen werkte het weer.
  #4  
Oud 31-12-09, 16:46
zatheid zatheid is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karnemelk Bekijk bericht
Het lijkt er haast op dat de agenda-database corrupt is. Je zou kunnen proberen om de agenda een nieuwe aan te laten maken, door het bestand /var/mobile/library/Calendar/Calendar.sqlitedb te renamen. Bij het starten van de agenda wordt er dan een nieuwe database gemaakt.
Dat was het juiste antwoord!! Bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone agenda sync met Google Agenda rutgervvh iTunes 2 25-08-12 00:06
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone sinanyavuz Odido (T-Mobile) 16 31-03-12 13:14
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? BfromB iTunes 8 26-07-09 11:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:12.