//

Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle

Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Me Pa is vannacht (bij ons ) naar de apple store in seattle geweest .. had hem precies uit gelegt dat ie geen 1.1.3 mee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-08, 09:36
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle

Me Pa is vannacht (bij ons ) naar de apple store in seattle geweest .. had hem precies uit gelegt dat ie geen 1.1.3 mee moest nemen .. maar ze hadden nix anders meer liggen .. alleen iphones met de Jan. update, iphones met een week nummer hoger dan 52 ..

Hij heeft de beste medewerker bedankt en er vantussen gegaan ..

Bagger dus ..

Als ze nou komen met een hack voor de 1.1.3 is der nix aan de hand .. hij zit daar toch nog wel ff ..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-08, 09:54
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Mmmm, appart, hoe doen ze dat eigenlijk zo snel? Gaan die lui in de Apple store dan gewoon al die iPhones uitpakken en updaten ofzo?
  #3  
Oud 17-01-08, 09:57
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door depl0y Bekijk bericht
Mmmm, appart, hoe doen ze dat eigenlijk zo snel? Gaan die lui in de Apple store dan gewoon al die iPhones uitpakken en updaten ofzo?
Denk door een kleine voorraad te houden .. en elke dag aanlevering .. volgens mij pa gingen er in de tijd dat hij in de apple store stond al 6 de deur uit .. en hij was er niet langer als 20 min. blijkt toch maar weer dat het nog steeds goed verkoopt dat ding ..
  #4  
Oud 17-01-08, 10:56
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz Bekijk bericht
Denk door een kleine voorraad te houden .. en elke dag aanlevering .. volgens mij pa gingen er in de tijd dat hij in de apple store stond al 6 de deur uit .. en hij was er niet langer als 20 min. blijkt toch maar weer dat het nog steeds goed verkoopt dat ding ..
Ik was tijdens de kerstvakantie in Florida en welke en welke Apple store ik ook tegen kwam er stonden standaard een man of 30 a 40 spullen te verkopen aan minstens het dubbele aantal klanten. In de malls zag je dus ook heel veel mensen met Apple tassen lopen met iPhones, Macbook Pro's, Power Mac etc. Die hebben een omzet gedraaid niet normaal.

Waarschijnlijk zullen ze de 1.1.3 al een aantal dagen op voorraad hebben gehad en pas na MacWorld in de verkoop gedaan. Alle 1.1.2 zullen wel terug naar de fabriek zijn gegaan voor een nieuw doosje + firmware upgrade. Maar wel ruk dat ze hem nu meteen al verkopen voor de mensen die hem nog wilde gaan halen.

Laatst gewijzigd door RJ_iPod; 17-01-08 om 11:04.
  #5  
Oud 17-01-08, 11:14
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

als ze 20000 iphones per dog verkopen zoals jobs zei dan gaat het snel inderdaad
  #6  
Oud 17-01-08, 11:36
guasto guasto is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: eindhovuh!!
Berichten: 41
Stuur een bericht via MSN naar guasto
Standaard

hmm met me 1.1.2 moet ik al lang wachten op de belfunctie... laat staan hoelang dat zou moeten duren met de 1.1.3

balen mensen!
  #7  
Oud 17-01-08, 11:47
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Ik snap niet dat mensen zo lang wachten op een software unlock, wat heeft dat voor voordelen boven een hardware unlock?
  #8  
Oud 17-01-08, 14:01
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door depl0y Bekijk bericht
Ik snap niet dat mensen zo lang wachten op een software unlock, wat heeft dat voor voordelen boven een hardware unlock?
Nou dat je meestal met een software update je iphone gewoon normaal houdt en niet van die kaartje indoet die er met moeite uitkomen en zoals nu kan je niet update naar 1.1.3 waarschijnelijk wordt dat wel mogelijk met de software unlock
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #9  
Oud 17-01-08, 14:19
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Volgens mij is er bij een hardware unlock minder veranderd aan je tel dan bij een software unlock toch?

Misschien moet ik me nog wat meer inlezen in de materie
  #10  
Oud 17-01-08, 14:25
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door depl0y Bekijk bericht
Volgens mij is er bij een hardware unlock minder veranderd aan je tel dan bij een software unlock toch?

Misschien moet ik me nog wat meer inlezen in de materie
Helemaal waar. Iets modden in je software van je iPhone zal altijd meer veranderen dan een extra kaartje zoals Turbosim of een aangepaste sim maken zoals Supersim.
  #11  
Oud 17-01-08, 14:26
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door depl0y Bekijk bericht
Volgens mij is er bij een hardware unlock minder veranderd aan je tel dan bij een software unlock toch?

Misschien moet ik me nog wat meer inlezen in de materie
Dat klopt.
Van zodra dat ze 1.1.3 kunnen jailbreaken verwacht ik dat de Bladox turbosim en silvercard kort daarna ook weer zullen werken.
Deze kaartjes zijn te herprogrammeren; voor de andere is de toekomst heel wat onduidelijker
  #12  
Oud 17-01-08, 14:39
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Meh, is maar een klein offer om 1.1.3 werkend te krijgen.
  #13  
Oud 17-01-08, 15:48
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

** zooi ... welke applewinkel in seattle? de bellevue applestore ? daar zou mijn pa er de 20ste een halen... had gehoopt op de 1.1.2 OTB.. maar zal wel niet lukken dan...tenzij ze gewoon sowieso zeggen dat de januari update erop zit hoe groot schatten jullie de kans dat 1.1.3 met een turbosim gaat werken :S?
  #14  
Oud 17-01-08, 15:54
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

Me pa was naar Apple Store Alderwood Mall geweest, hij zou het vandaag nog even bij University Village proberen had ie het over .. kan hem ook wel langs bellevue sturen ..

Volgens mij zit er een hele colonie nederlanders in seattle .. haha ..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
** zooi ... welke applewinkel in seattle? de bellevue applestore ? daar zou mijn pa er de 20ste een halen... had gehoopt op de 1.1.2 OTB.. maar zal wel niet lukken dan...tenzij ze gewoon sowieso zeggen dat de januari update erop zit hoe groot schatten jullie de kans dat 1.1.3 met een turbosim gaat werken :S?
  #15  
Oud 17-01-08, 15:56
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz Bekijk bericht
Me pa was naar Apple Store Alderwood Mall geweest, hij zou het vandaag nog even bij University Village proberen had ie het over .. kan hem ook wel langs bellevue sturen ..

Volgens mij zit er een hele colonie nederlanders in seattle .. haha ..
als hij eerder dan de 20ste nog 1.1.2 OTBs vind kan hij er zeker niet gelijk nog 2 voor mij kopen (A)? kan mijn pa ze wel afrekenen met jou pa haha...
  #16  
Oud 17-01-08, 16:06
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

Zal ut hem eens vragen als die wat vind .. hopelijk ...

wat gaat jou pa der doen?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
als hij eerder dan de 20ste nog 1.1.2 OTBs vind kan hij er zeker niet gelijk nog 2 voor mij kopen (A)? kan mijn pa ze wel afrekenen met jou pa haha...
  #17  
Oud 17-01-08, 16:07
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

hij zit daar voor microsoft (haha ja hij gaat iphone halen terwijl hij er zit voor M$ ) 4 dagen training ofzo en hij heeft er 2 dagen vrij.. en jou pa?... ik kan t geld dan ook gewoon naar jou overmaken misschien is dat zelfs makkelijker ... laat maar ff weten
  #18  
Oud 17-01-08, 16:13
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

die van mij zit er bij Boeing .. voor de KLM ..

eerst maar eens afwachten of er uberhaubt nog 1.1.2 OTBs te vinden zijn ...
  #19  
Oud 17-01-08, 17:24
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ocin Bekijk bericht
Dat klopt.
Van zodra dat ze 1.1.3 kunnen jailbreaken verwacht ik dat de Bladox turbosim en silvercard kort daarna ook weer zullen werken.
Deze kaartjes zijn te herprogrammeren; voor de andere is de toekomst heel wat onduidelijker
Volgens mij is het niet zo want alles wat je met software verandert kan je meestal weer terugzetten naar de normaale staat. Maar die kaartjes die je indoet kunnen vastblijven zitten en je chip beschadigen en zijn veeeel te duur. en je jailbreakt je telefoon toch ook dus je doet eigelijk allebij je verneukt je software en je hardware
  #20  
Oud 17-01-08, 17:37
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david007 Bekijk bericht
Volgens mij is het niet zo want alles wat je met software verandert kan je meestal weer terugzetten naar de normaale staat. Maar die kaartjes die je indoet kunnen vastblijven zitten en je chip beschadigen en zijn veeeel te duur. en je jailbreakt je telefoon toch ook dus je doet eigelijk allebij je verneukt je software en je hardware
Er is wel een groot verschil tussen jailbreaken en unlocken.
Voor een *sim oplossing is enkel een jailbreak nodig, indien je zonder *sim wil werken moet je je telefoon kunnen unlocken.
En indien je voorzichtig omspringt met deze chip is de kans erg klein dat je je iphone beschadigt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
web winkels mixthead Koopinformatie Nederland 4 04-04-11 15:29
Tweede leveringsronde bij winkels. martinvb Koopinformatie Nederland 529 14-10-10 20:07
'Winkels' Awater iPhone Apps 0 05-02-10 17:27
stocks in de T-mobile winkels mike Odido (T-Mobile) 9 16-07-09 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.