//

Storing op andere toestellen

Storing op andere toestellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren is mijn IPhone 3G in de sneeuw gevallen. Optisch weinig schade, anders dan een beetje 'nat'. Daarna bleek dat hij in headset mode ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-10, 15:38
WTFoX WTFoX is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Standaard Storing op andere toestellen

Hallo,

Gisteren is mijn IPhone 3G in de sneeuw gevallen. Optisch weinig schade, anders dan een beetje 'nat'. Daarna bleek dat hij in headset mode was gelocked, ik kon dus alleen nog maar bellen op de speaker. Ik heb hem een nacht uitgehad en alles lijkt naar behoren te werken.

Ik heb nu nog 1 probleem. Hij stoort nu enorm op andere toestellen in de omgeving (met name met headsets). Ik kan hem hierdoor nu niet aanzetten. Wanneer ik flightmode aanzet is het weg (het is dus transmitting van iets). Iemand enig idee wat dit kan zijn? Vocht in het toestel misschien?

Een balende IPhone gebruiker.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
aantal toestellen per winkel pimoettwente Koopinformatie Nederland 2 28-07-10 14:22
Iphone SIM met andere toestellen? Kwiq Archief 3 04-01-10 21:47
VRAAG Tomtom op 2 toestellen installeren FrankJ Archief 1 14-10-09 21:32
Opladen via USB toestellen Runaque iPhone algemeen 6 04-07-09 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.