//

Na herstelmodus vraagt me telefoon sim

Na herstelmodus vraagt me telefoon sim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey peeps, sinds kort heb ik van een jongen 2de handse iphone gehaald (3g) en het deed prima. alleen omdat er teveel gegevens van hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-10, 01:52
emc3e emc3e is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard Na herstelmodus vraagt me telefoon sim

hey peeps,

sinds kort heb ik van een jongen 2de handse iphone gehaald (3g) en het deed prima. alleen omdat er teveel gegevens van hem stond had ik gewoon systeemherstel gedaan, wat blijkt dat deze mobiel niet afkomstig is uit nederland.

na die systeemherstel vraagt de telefoon: No sim card installed: insert a valid sim with no pin lock to activate iphone.

ik heb gebruikt met nederlandse simkaart maar het werkt niet, en ik heb die orginele sim kaart niet bijgekregen. Weet jullie misschien hoe ik dit probleem op kan lossen ? want als ik met itunes wilt gaan verbinden word nu ook geblockt...

Gegevens van dit iphone: imei: 01 171400 515095 1
Iccid: unknown
model number: a1241
fccid:: BCGA1241

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: SIM koppelen aan Telefoon? Dkaijser Unlock 6 04-06-10 14:35
Ontvangst problemen met sim lock vrije telefoon bass iPhone algemeen 1 27-06-09 12:53
gegevens op sim of telefoon jacquelinebekkers iPhone algemeen 1 06-09-08 13:07
Doe je T-Mobile iPhone 3G sim eens in een andere telefoon!!! calkoentje Odido (T-Mobile) 18 26-08-08 20:16
iPhone Sim in normale Telefoon Skitel Archief 3 26-01-08 18:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.