iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   de ZT8809 iphone clone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/52-de-zt8809-iphone-clone.html)

samuel 18-09-07 16:53

de ZT8809 iphone clone
 
een paar dagen geleden was het dan zover, mijn iphone clone was aangekomen!. het is de ZTC Zt 8099 en hij heeft veel weg van de beroemde cect P168. echter vind ik deze qua design iets gelikter. de interface is bijna hetzelfde als de iphone en dat werkt goed. voor de rest word hierbij ook een stylus geleverd en het toestel bevat handschrift herkenning. ook zit er een vingerafdruk scanner op.

cijfer 9
voordelen:
- lijkt erg op iphone, mooi design
- goeie mp3/mp4 speler
- camera
- vingerafdruk scanner
- handschrift herkenning
- goede batterij en er worden 2 meegeleverd.
- prijs 170 euro
- simlock vrij!
- heeft dezelfde onderkant als iphone dus kan op ipod docks worden aangesloten
nadelen:
- applicatie's instaleren is nog niet mogelijk maar daar word aangewerkt door hackers
- maximaal 2gb uitbreidbaar geheugen.http://i179.photobucket.com/albums/w.../a380f_274.jpg bron foto: cectp168.freeforums.com

MacApp 18-09-07 16:57

Alles wordt zo snel aangeschreven als iPhone killer. Terwijl die dingen helemaal niks tegenover de iPhone zijn. Dit ding is toch helemaal niet de Apple stijl;)

Smaus 18-09-07 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacApp (Bericht 191)
Alles wordt zo snel aangeschreven als iPhone killer. Terwijl die dingen helemaal niks tegenover de iPhone zijn. Dit ding is toch helemaal niet de Apple stijl;)

Bespeur ik hier fanboy-gedrag ;)

samuel 18-09-07 17:04

compromis: het is geen killer maar een goedkoop alternatief.

iCulture 18-09-07 17:12

Citaat:

- heeft dezelfde onderkant als iphone dus kan op ipod docks worden aangesloten
Met deze feature zou ik het wel een killer (of kloon zo je wil) durven noemen ;)

MacApp 18-09-07 17:25

Vind Apple dat wel goed? Hebben ze geen patent op de aansluiting?

samuel 18-09-07 17:28

RE:
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacApp (Bericht 209)
Vind Apple dat wel goed? Hebben ze geen patent op de aansluiting?

ik heb geen idee, ik neem aan van wel, maar aangezien er wel plugs mogen worden gemaakt door bijv. JBL ipod docks lijkt het me een beetje vreemd.

Jurian 18-09-07 22:42

een iphone is iets aparts. iets innovatiefs. er zit voor het eerst geen pennetje bij een touchscreen. dat is nieuw. de interface heb ik nog nooit ergens zo gelikt gezien als bij de iphone. hoe vloeiend dat gaat. echt mooi. en nou is er zo'n oosters toestel dat dan een iphone killer genoemd wordt. sorry maar ze maken in die richting alles na. en ik heb veel respect voor je telefoon. want je moet zelf weten wat je koopt. maar vergelijken kan je absoluut niet maken. er is nog steeds maar 1 echte en dat is die van apple

samuel 19-09-07 16:33

iederreen heeft een andere mening: de een vind het een clone de andere een alternatief de andere een killer

Jurian 19-09-07 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samuel (Bericht 710)
iederreen heeft een andere mening: de een vind het een clone de andere een alternatief de andere een killer

daarom geef ik die mening ook

licious 13-10-07 07:30

qua design snappen ze er niets van... die chinezen. Laat verfijnde kunsten maar over aan de master.. apple. Respect 4 the innovator

LJJ 13-10-07 11:12

Heh, iPhone clone, killer, alternatief.. Wat je zelf wilt geloven ;)

sausje 13-10-07 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jurian (Bericht 424)
een iphone is iets aparts. iets innovatiefs. er zit voor het eerst geen pennetje bij een touchscreen.

De LG Prada komt ook zonder pennetje hoor... Is nog best een leuke telefoon.(los van de fantastische UI van de iPhone die stukken gebruiksvriendelijker is)

david007 13-10-07 20:27

ik had de lg prada en geloof me er zit veeeeel verschil in die scherm die krast na 2 dagen gebruik de interface is niet zo echt mooi en heeft haast geen functies behalve mp3/mp4 speler en fm radio :S Mijn mening :P

Niekie 19-10-07 15:09

Ik vind hem er pauper uitzien, en vind als je de iphone wilt evenaren, met iets nieuws en innovatiefs moet komen! Niet met zo'n slap aftreksel!!!

(alleen het gierige lettertype al)

Groetjes

Peter 23-10-07 16:51

echt lelijk dat ding...zelfs de tekst onder de icoontjes is ...ja...ok...

RamonPouw 23-10-07 20:19

:DLeuk dat je hem hebt..

Ik zie laatste tijd heel veel telefoons die als.. Iphone Killers worden aangeschreven. Naja leuk allemaal. Maar de Interface is vaak heel anders. Terwijl ik dat ook juist mooi vind bij de Iphone.. Sommige functies hebben andere niet die je bij de Iphone wel hebt.

Ik blijf gewoon bij de Iphone.

Mijn meening; Sorry,. Maar vind het er niet uitzien..

crunch81 28-10-07 23:01

Ik zie elke telefoon individueel, Ik vind deze wel wat hebben,
het is een goedkoper alternatief dan de iphone (als je dan toch weer gaat vergelijken, want daar gaat het hier tenslotte over).

btw.: Die vingerafdrukscanner kan de Iphone niet tegenop, dat wil ik ook! :)

bestbier 02-11-07 16:01

iPhone Giller? ;)

apple2008 13-11-07 11:09

ach tja... alles wordt tegenwoordig in China gemaakt...kijk maar effe op de achterkant van je IPHONE :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.