//

Rare manier van uitschakelen !!

Rare manier van uitschakelen !! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een tijdje last van een raar symptoom die voorkomt tijdens het uitschakelen van mijn iPhone 3G. Als ik hem wil uitschakelen komt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-01-10, 21:56
c3k c3k is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard Rare manier van uitschakelen !!

Ik heb al een tijdje last van een raar symptoom die voorkomt tijdens het uitschakelen van mijn iPhone 3G. Als ik hem wil uitschakelen komt het normale zwarte scherm met het wit laad icoontje midden in het scherm.
Maar wanneer je dan verwacht dat hij zal uitschakelen start hij terug op met nog steeds het laad icoontje in het midden van het scherm eb na 5-10 seconden (niet altijd even lang) schakelt de iPhone volledig uit. Maar telkens dit gebeurt heb ik een soort van bug in het menu algemeen / gebruik & stand-by waar je normaal de aantal minuten te zien krijgt van hoe lang je je iPhone al hebt gebruikt na de vorige oplaadt beurt. Daar staan nu streepjes geen minuten meer.
Ik heb al gezocht op het internet maar blijkbaar ben ik de enige met dit raar probleem of niet? -
Ik heb ook al mijn iPhone volledig opnieuw naar fabrieksinstellingen gezet zonder terug backup neer te zetten maar probleem blijft zich voort doen.
Iemand ervaringen mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-10, 10:01
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Dus je hebt al een voledige restore in itunes gedaan?
Bij mij duurt het ook een 10 / 15 seconden om af te sluiten, maar het scherm is gewoon zwart met het witte laad icoontje.

Maar in je menu is het normaal dat bij je gebruik 2 streepjes komen, als je je iphone reboot of afsluit komen er altijd 2 streepjes. ( dit heb ik altijd)
  #3  
Oud 23-01-10, 11:58
c3k c3k is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

ja volledige restore gedaan en geen backup terug gezet. Mja ik heb ook dat zwart scherm met wit laad icoon wanneer ik de iphone uitschakel maar wanneer hij normaal definitief zou moeten uitgaan slaat hij weer aan en zie je het laad icoon op de achtergrond van je stand-by menu (slide to unlock) voor terug 5 a 10 sec en dan slaat hij volledig uit.
  #4  
Oud 23-01-10, 12:13
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c3k Bekijk bericht
ja volledige restore gedaan en geen backup terug gezet. Mja ik heb ook dat zwart scherm met wit laad icoon wanneer ik de iphone uitschakel maar wanneer hij normaal definitief zou moeten uitgaan slaat hij weer aan en zie je het laad icoon op de achtergrond van je stand-by menu (slide to unlock) voor terug 5 a 10 sec en dan slaat hij volledig uit.
Dan zie ik maar 1 oplossing en dat is met je iphone terug naar de winkel gaan, daar het probleem uitleggen en tonen. Ze zullen hem waarschijnlijk opsturen naar het fabriek, of een nieuwe geven;-)
als je nog garantie hebt.
  #5  
Oud 23-01-10, 12:19
c3k c3k is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

mja het is al mijn 2de iphone de eerste heb ik al moeten binnen doen omdat mijn Wi-Fi het niet meer deed PFF. En kdenk nie dat ze dit zullen zien als productie fout ofzo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alternatieve manier van app instaleren op je iPad? PB2010 iPad algemeen 3 21-01-11 09:28
iPhone rare afsluiting + rare opstart! Re3play iPhone algemeen 2 20-01-11 18:46
Welke manier van jailbreaken francois.janssen Archief 1 19-10-09 15:26
correcte manier van instellen exchange Poserman iPhone algemeen 0 12-03-09 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.