Ik kan niks anders zeggen dat ik het eens ben met Scoes.
Zoals ik de verhalen van Dorian zie is hij totaal niet op de hoogte van de Nederlandse én Europese wetgeving.
Als de
iPhone nu echt zo slecht zou zijn, had het in eerste instantie nooit zijn verkocht. Hij voldoet perfect aan de Europeese, maar ook aan de Nederlandse regels.
Ik hoor ook dagelijks mensen dingen beweren wat wel en niet in de wet staat, en hoor ze dagelijks roepen dat ze naar een consumenten organisatie gaan.
Zoals Scoes het hiet allemaal weerlegt ben ik het er 1000% mee eens. Als je gewoon logisch nadenkt zul je snappen waarom.
Voor een ieder dat het nog steeds niet begrijpt/accepteerd, dit laatste is een kunst, raad ik aan om geen mobiel te nemen. Je bloeddruk stijgt er namelijk van.
Het is een wetenschappelijk feit dat electronica nu eenmaal NIET tegen vocht kan. Vocht kan is verschillende gradaties voor komen.
Ook dit is wetenschappelijk aan te tonen.
Vaak komt vocht is een gsm als je het apparaat in je broekzak hebt, of tasje tijdens het stappen.
Wat ook heel goed te meten valt is dat de mensen met de meeste
vochtschade wij mannen zijn. Dit omdat wij de grootste ZWETERS zijn.
Om een heel lang en waarschijnlijk voor velen een moeilijk verhaal kort te maken, Scoes heeft in deze kwestie volledig gelijk.
Solid Vision maakt niet alleen voor
tmobile
te electronica, dus aan Deskundigheid zal het zeker niet liggen.
Foto's zijn inderdaad opvraagbaar, echter ben ik ook hier weer van de deskundheid van SV overtuigd.
Dus mensen, voordat je gaat klagen, zorg dan eerst dat je weet wat je zegt. Het staat anders een beetje dom/raar
Succes iedereen!