//

Firmware 3.1.3

Firmware 3.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet wat voor toestel je precies hebt (bootrom enzo), maar kijk even naar het linkje in mijn signature. Misschien voldoe je aan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 16-02-10, 11:38
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik weet niet wat voor toestel je precies hebt (bootrom enzo), maar kijk even naar het linkje in mijn signature. Misschien voldoe je aan de eisen en kun je zo es dat stappenplan doorlopen ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 16-02-10, 21:12
jvdsanden jvdsanden is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Ik weet niet wat voor toestel je precies hebt (bootrom enzo), maar kijk even naar het linkje in mijn signature. Misschien voldoe je aan de eisen en kun je zo es dat stappenplan doorlopen ?
Tja Marco,

Bedankt voor je reactie, maar ik blijf met een paar vraagjes zitten.nl.
- Edit de hosts-file van je Windows machine door de volgende regel toe te voegen : 74.208.10.249 gs.apple.com --- Hosts-file?? waar kan ik deze vinden.
- Restore de 3.1.2 firmware door op SHIFT en herstel te drukken en naar de eerdergenoemde firmware te browsen --- SHIFT op mij keyboard en dan "herstel" te drukken.. Snap ik niet.

En verder kom ik dus niet. Sorry maar ik ben echt een leek..snik, snik ik dacht dat ik best wel een ICT knobbeltje had..

Is er nog iets duidelijkers..
  #83  
Oud 16-02-10, 21:15
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvdsanden Bekijk bericht
Tja Marco,

Bedankt voor je reactie, maar ik blijf met een paar vraagjes zitten.nl.
- Edit de hosts-file van je Windows machine door de volgende regel toe te voegen : 74.208.10.249 gs.apple.com --- Hosts-file?? waar kan ik deze vinden.
c:\Windows\System32\Drivers\etc\....
Citaat:
- Restore de 3.1.2 firmware door op SHIFT en herstel te drukken en naar de eerdergenoemde firmware te browsen --- SHIFT op mij keyboard en dan "herstel" te drukken.. Snap ik niet.

En verder kom ik dus niet. Sorry maar ik ben echt een leek..snik, snik ik dacht dat ik best wel een ICT knobbeltje had..

Is er nog iets duidelijkers..
Shift ingedrukt houden en in iTunes op herstel drukken. Je krijgt dan de mogelijkheid om naar het .ipsw bestand te browsen.
  #84  
Oud 18-02-10, 00:12
hoeveke hoeveke is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

kan iemand mij helpen a.u.b zit met hetzelfde probleem dat ik dus geupdate heb naar die nieuwste firmware 3.1.3 en nu doet die niets meer .... is er iemand die een echt leek kan helpen want zit al meer dan 10 dagen zonder iphone en ik kan je garanderen dat het niet gemakkelijk is ;-) greetz nick

De SHSHs bestanden heb je al in Cydia opgeslagen op de server van Saurik... dit snap ik niet heb de iphone sinds 2/01/2010
Je toestel is af-fabriek simlockvrij dus de baseband kan je niets schelen in dit geval. dit is niet he t geval ...
Je hebt een oude Bootrom (van voor week 40 2009).
Je draait liefst Windows XP (daarop is e.e.a. getest).
ook beiden niet het geval vrees ik ???

is er dan toch nog een oplossing of???
greetz nick

Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-02-10 om 08:01.
  #85  
Oud 18-02-10, 00:47
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoeveke Bekijk bericht
De SHSHs bestanden heb je al in Cydia opgeslagen op de server van Saurik... dit snap ik niet heb de iphone sinds 2/01/2010
Je toestel is af-fabriek simlockvrij dus de baseband kan je niets schelen in dit geval. dit is niet he t geval ...
Je hebt een oude Bootrom (van voor week 40 2009).
Je draait liefst Windows XP (daarop is e.e.a. getest).
ook beiden niet het geval vrees ik ???

is er dan toch nog een oplossing of???
greetz nick
Hoeveke,

Leuk dat jij een unlock wilt voor 3.1.3 maar daarvoor hoef je me niet meerdere prive berichten te sturen.

Op dit moment is die er NIET, als hij wel komt of er is dan staat dat binnen de minuut hier op iPhoneclub (homepage) dus zolang je daar er niks over ziet is hij er NIET!
  #86  
Oud 18-02-10, 15:33
hoeveke hoeveke is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

[quote=Daros;417899]Hoeveke,

Leuk dat jij een unlock wilt voor 3.1.3 maar daarvoor hoef je me niet meerdere prive berichten te sturen.

Op dit moment is die er NIET, als hij wel komt of er is dan staat dat binnen de minuut hier op iPhoneclub (homepage) dus zolang je daar er niks over ziet is hij er NIET!

weet u ongeveer wanneer dit gaat zijn ??? ruwe schatting??
groet, nick
  #87  
Oud 21-02-10, 02:54
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard

Na installatie van de laatst uitgekomen firmware lijkt de accu nog eerder uitgeput dan voorheen en het was al pet. Wat zijn jullie ervaringen?
  #88  
Oud 21-02-10, 09:02
Reiko Reiko is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Gent
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht
Na installatie van de laatst uitgekomen firmware lijkt de accu nog eerder uitgeput dan voorheen en het was al pet. Wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb net hetzelfde gevoel maar kan hem gelukkig iedere avond aan de lader leggen!
  #89  
Oud 21-02-10, 13:56
Bernie Bernie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht
Na installatie van de laatst uitgekomen firmware lijkt de accu nog eerder uitgeput dan voorheen en het was al pet. Wat zijn jullie ervaringen?
De eerste avond na installatie is mijn accu echt leeg gezogen.
Maar nadat ik hem toen heb opgeladen heb ik juist het idee dat ik net iets langer doe met mijn accu (gemiddeld een dag of 3).
  #90  
Oud 26-02-10, 21:20
cazz cazz is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 8
Standaard

Ik vind het echt slecht, kwam van 3.0.1. en die liep supersoepel maar omdat steeds meer apps zeuren om 3.1. Uiteindelijk maar geupdate.

Hij is een stuk trager, toetsenbordinput hapert soms, scrollen op je springboard gaat met haperingen en apps sluiten slechter.

Ik ben dus niet blij. Ben benieuwd wat 3.2. en 4.0. gaan brengen.
  #91  
Oud 28-02-10, 12:39
boefie boefie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Inmiddels heb ik helaas de update naar 3.1.3 erop staan. Ik zou graag terug willen naar 3.1.2. Weet iemand of dat kan en zoja hoe ???
  #92  
Oud 28-02-10, 13:22
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boefie Bekijk bericht
Inmiddels heb ik helaas de update naar 3.1.3 erop staan. Ik zou graag terug willen naar 3.1.2. Weet iemand of dat kan en zoja hoe ???
Als jij je baseband veilig hebt gesteld,dan is het mogelijk om terug te gaan naar 3.1.2,maar dan wel met een jailbreak.

Om je baseband te controlleren,kun je f0recast downloaden.
Dit programma laat verschillende info van je iPhone zien,zoals het voorbeeld hieronder.


Laatst gewijzigd door Econz; 28-02-10 om 13:24.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 19:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 22:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:01.