//

niks horen als ik met iemand praat door de Iphone( speaker defect? )

niks horen als ik met iemand praat door de Iphone( speaker defect? ) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, ik heb sinds 1 jaar geleden een Iphone 2G gekocht van 8 GB die geen simlock heeft, hij doet het helemaal geweldig, nooit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-10, 00:29
AhmedSamet AhmedSamet is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard Speaker kapot of software probleem?

Beste Mensen,

ik heb sinds 1 jaar geleden een Iphone 2G gekocht van 8 GB die geen simlock heeft,
hij doet het helemaal geweldig, nooit problemen mee gehad.

Maar sinds vandaag zat ik met mijn moeder te bellen, opeens hoor ik haar niet meer en zij mij wel. en als ik op het luidspreker doe hoor ik haar wel via de speakers en ook via de oordopjes hoor ik haar.
maar later belt iemand anders mij, dan hoor ik die gene wel en dan na paar seconden niet meer..
ik ben snel langs de belcompany en T-mobile geweest en hun zeiden dat de probleem zou kunnen zijn dat mijn speaker in de telefoon defect zou kunnen zijn of er moet nieuwe software erop.
weet er iemand misschien of er andere probleempje kan zijn?

de software versie van mijn telefoon is 3.0 maar ik ben alleen bang om nieuwere versie op te zetten omdat ik gehoord heb dat de simlockvrij zou weg gaan.
zou dat misschien de oorzaak van zijn?
en zijn er misschien ook nieuwere versie's die geen simlock hebben om te kunnen downloaden voor mijn Iphone

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Groetjes Ahmed.

Laatst gewijzigd door AhmedSamet; 06-02-10 om 18:29.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-10, 00:53
cluelesstim cluelesstim is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem! Ik heb de nieuwe software er op gezet en sindsdien kan ik de andere enkel op speaker of koptelefoon horen. De iphone denk dat mijn koptelefoon is aangesloten, maar wat ik ook doe, niks werkt! Irritant!
  #3  
Oud 08-02-10, 11:44
erikvos10 erikvos10 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb nagenoeg hetzelfde probleem. Als de ander praat hoor ik een enorme kraak aan de andere kant, maar zodra ik mijn telefoon op de luidspreker zet is deze kraak weg.
  #4  
Oud 08-02-10, 12:04
cluelesstim cluelesstim is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb m een nacht laten rusten en nu doet ie het weer, maar gerust ben ik er niet op...!
  #5  
Oud 08-02-10, 13:44
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ahmed, ik heb dit probleem ook wel eens gehad. Heb dit opgelost door de koptelefoon een aantal keer in en uit de connector te steken.
Soms registreert de telefoon niet dat de koptelefoon wordt losgekoppeld en dan werken de "normale" luidspreker en microfoon niet.
  #6  
Oud 08-02-10, 18:59
2mi3 2mi3 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Ahmed,

Als het geluid tijdens het bellen weg valt moet je even kijken of je telefoon in koptelefoon modus springt. Je kan dit zien door dan aan de geluidsknopjes aan de zijkant van je toestel te drukken.

Als dit het geval is kan je hem na een back-up te hebben gemaakt terug naar de winkel brengen. Mijn Iphone had hetzelfde probleem. Ook als ik niet aan het bellen was sprong hij automatische over naar de koptelefoon modus.

Heb mijn Iphone ook terug gebracht voor reparatie maar, het probleem bleef. Kreeg toen ik hem voor de tweede keer weg bracht een nieuwe Iphone.

Veel succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS Top/oor speaker defect Trust^ iPhone algemeen 0 07-09-10 14:23
Speaker defect? metalmakker Archief 1 11-11-09 20:54
Iemand iCall aan de praat gekregen? Neomotion iPhone Apps 2 06-04-09 00:39
Kan iemand niet horen en geen sms sturen Red_princess iPhone algemeen 0 12-07-08 12:18
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? iMario Unlock [archief] 1 20-04-08 01:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.