//

Machtigings probleem "U kunt maximaal 5 computers machtigen)

Machtigings probleem "U kunt maximaal 5 computers machtigen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb meerdere keren windows xp, vista en 7 geinstalleerd en dus ook daarna Itunes..., steeds ingelogd, waardoor ik nu door al mijn machtigingen heen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-10, 00:28
loek2009's schermafbeelding
loek2009 loek2009 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 54
Standaard Machtigings probleem "U kunt maximaal 5 computers machtigen)

Ik heb meerdere keren windows xp, vista en 7 geinstalleerd en dus ook daarna Itunes..., steeds ingelogd, waardoor ik nu door al mijn machtigingen heen ben, wel raar, want ze bepalen maar dat je het niet meer mag synchroniseren...

Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg, want ik baal hier heel erg van...

Volgende de melding krijg ik dit opgelost door een video of muziekbestand te draaien en de machtiging in te trekken, maar ik heb nooit een mediabestand 'gekocht'....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-10, 00:41
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Dit staat in meerdere topics precies uitgelegd en ook bij de 1e hit op Google.
Volgende keer dus ff gebruik maken van de zoekfunctie!


De machtigingen intrekken voor alle computers die zijn gekoppeld aan uw account



Als u het maximum van vijf machtigingen hebt bereikt, kunt u het aantal gebruikte machtigingen resetten met de optie 'Trek alle machtigingen in' in het venster Accountgegevens.
  1. Klik op iTunes Store in het menu links in iTunes.
  2. Als u niet bent aangemeld in de iTunes Store, klikt u op de knop Account en voert u vervolgens uw accountnaam en wachtwoord in.
  3. Klik opnieuw op deze knop (uw account-id wordt nu getoond op de knop), voer uw wachtwoord in en klik op Toon account (of "Account tonen" in Windows).
  4. Klik in het venster Account Information (Accountgegevens) op Deauthorize All (Alle machtigingen intrekken).
Opmerking: u kunt deze functie slechts eenmaal per jaar gebruiken. De knop Deauthorize All (Alle machtigingen intrekken) wordt niet getoond als u minder dan vijf gemachtigde computers hebt of als u deze optie in de afgelopen twaalf maanden al hebt gebruikt. Hebt u hulp nodig bij het gebruik van deze functie neem dan via e-mail (http://www.apple.com/nl/support/itunes/store/) contact op met de ondersteuningsdienst van de iTunes Store.

Laatst gewijzigd door glaantje; 08-02-10 om 00:43.
  #3  
Oud 08-02-10, 00:55
loek2009's schermafbeelding
loek2009 loek2009 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 54
Standaard

ik wou net reageren op mijn bericht, want dit had ik al zelf uitgevogeld... en ja ik had wel degelijk gezocht op dit forum, maar kwam uit op berichten zonder antwoorden, dus schijnbaar niet goed genoeg gezocht (als jij ze wel kon vinden)

toch bedankt voor je reactie
  #4  
Oud 08-02-10, 02:22
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Geen probleem!
  #5  
Oud 03-04-14, 06:04
Guus01 Guus01 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard Zijn Machtigingen zichtbaar ??

Hi,

Ik wil graag weten welke computers, Ipads of IPhones gemachtigd zijn. Ik heb een nieuwe Mac ProBook gekocht en weet niet welke machtiging ik in kan trekken zonder overzicht !
Wie heeft daar een antwoord op ???

Guus
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: U kunt maximaal 5 computers machtigen. voske777 iTunes 3 24-02-11 15:18
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
machtigings "problemen" met iPhone 3GS & iPod touch candlekiller iTunes 8 29-06-09 23:37
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" yazzdian Archief 6 19-06-09 11:03
Windows: Toevoeging op artikel "Synchroniseer multimedia op je iPhone met meerdere computers" Tranzy iTunes 0 01-04-09 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:10.