//

Microfoon problemen na opladen

Microfoon problemen na opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vreemd probleem. Al meer dan twee jaar gebruik ik mijn iphone 2g waar ik zeer tevreden over ben. Eigenlijk heb ik lange tijd op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-10, 11:52
shustan shustan is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard Microfoon problemen na opladen

Een vreemd probleem. Al meer dan twee jaar gebruik ik mijn iphone 2g waar ik zeer tevreden over ben. Eigenlijk heb ik lange tijd op firmware 1.2 gezeten totdat ik tegen een probleem aanliep. Soms werkte de microfoon niet goed meer, ik klonk voor de beller ver weg. Andere keren deed de mic het weer goed.

Omdat het toch echt tijd was om van firmware te upgraden ben ik direct zonder problemen naar 3.1.2 gegaan. De mic deed het daarna goed.. tot vorige week. Ik had mijn iphone met de oplader van een 3g opgeladen en dezelfde problemen kwamen weer naar boven. Na de tel aan mijn desktop gehangen te hebben deed de mic het weer?? Ik dacht dat het wellicht door de oplader van de 3g kwam, aangezien ik daar met de oude firmware ook wel eens gebruik van maakte.

Vervolgens heb ik via de usb poort van een laptop de tel opgeladen (geen synchronisatie met iTunes) , zelfde usb kabel ed als de desktop en je raad het al weer mic problemen.

Zojuist aan de desktop gehangen en alles weer ok. iTunes maakt direct na aansluiten een reservekopie en synchroniseerde...

Zou er in de sw ergens een probleem zijn die telkens door het synchroniseren wordt opgelost en weer door alleen maar opladen wordt geïntroduceerd?


Laatst gewijzigd door King1987; 09-02-10 om 12:02. Reden: leesbaar gemaakt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen bij het opladen op pc Jamalietjuh iPhone algemeen 0 16-01-11 17:58
problemen bij opladen sportingboy iPhone algemeen 1 12-07-10 13:55
Problemen bij opladen Prydz iPhone algemeen 3 06-08-09 16:41
Wi-Fi, microfoon en beeld problemen Miguell Wi-Fi 6 15-01-09 17:01
Problemen opladen en synchronisren Epiccobra iTunes 10 23-03-08 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.