iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Fout/error 29 bij updaten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/54078-fout-error-29-updaten.html)

mrangelo 12-02-10 17:25

Fout/error 29 bij updaten
 
Kan iemand mij helpen a.u.b.?

Mijn iPhone 3GS 32 GB (niet gejailbreakt) wilde ik zojuist updaten naar 3.1.3, tenminste dat gaf iTunes aan.

Bij het einde van het updaten kreeg ik een error 29. Toen was de iPhone in herstel modus. iTunes gaf aan dat ik een herstel moest uitvoeren. Dat probeer ik nu ook, maar dan krijg ik ook error 29. De iPhone is nu onbruikbaar.

Ik heb ook nog geprobeerd om de iPhone op een PC aan te sluiten ipv een mac. maar deze geeft in iTunes dezelfde foutmelding.

Wat kan ik doen?

Bedankt,

mvg,
Angelo

mrangelo 13-02-10 01:24

ik heb het probleem opgelost m.b.v. een hack:

iRecovery: Get Out iPhone from Recovery Mode Loop on Restart | iPhone

succes mocht je dit probleem ook eens krijgen...

johannes.j 18-02-10 11:47

uitleg a.u.b.
 
Zou je mij kunnen uitleggen hoe je hem hebt reboot ik heb een paar keer via de link gedaan maar helaas ik snap het niet ik had het programma irecovery gedownload op mijn macbook maar weet niet via welk :confused: programma ik dit moet openen

Thanks Johan

mrangelo 18-02-10 12:01

Nou, ik heb ook een macbook, maar ik heb de iphone gefixt met een windows xp machine, dit waren de stappen die ik deed:

1. downloaden van libusb win32 en installeer (dit programma zorgt ervoor dat dos programma's via usb kunnen communiceren)
2. download en unzip iRecovery in een eenvoudige map, bijv. c:\ir
3. dan ga naar de command prompt: start -> uitvoeren -> cmd intypen en dan [enter]
4. ga naar de ir map: cd\ir
5. volgt de instructies zoals op de site dus
6. start programma met iRecovery -s
7. dan start een programmaatje (mocht je een fout krijgen dat hij wel usb ziet, maar geen apparaat dan moet je je iphone nog eens aanzetten, aangesloten op de usb kabel)
8. programma heeft ook een cursor die knippert en daar type je die 3 regels in van de site dus (na elke regel een enter):

setenv auto-boot true
saveenv
/exit

9. reboot je iphone door de 2 knoppen in te houden en los te laten na een aantal seconden. En voila hij is uit de boot lock.

Als je bovenstaande te ingewikkeld vindt, moet je het vooral niet doen. Je doet het op eigen risico, maar eigenlijk kan er niets gebeuren hoor. Je vertelt met 3 commando's dat de iphone moet stoppen met herstelmodus.

Succes!

nstiezern 29-03-10 00:49

Dank.. werkte zeer goed.. heb een aantal dagen gezocht maar dus toch gevonden... Wel hilarisch dat ik mijn iphone red met dos..

Sietze 03-08-10 21:04

Ik heb dankzij bovenstaande ook m'n iPhone uit de recovery mode gekregen, alleen nu loop ik tegen het volgende probleem aan: mijn toestel schakelt zichzelf om de paar minuten uit om vervolgens zichzelf weer in te schakelen! :confused:

Iemand hier toevallig ook ervaring mee en eventueel ook een oplossing voor?

MVDHee 11-11-10 21:24

Ik heb dezelfde problemen maar helaas geen oplossing!!

Anybody?!?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.