//

Wit scherm

Wit scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola allemaal, Ik heb vorige week mijn Iphone 3G opengemaakt omdat mijn "aan/uit" knopje naar binnen was gevallen... was simpel opgelost doordat één van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-10, 16:45
Chris03 Chris03 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Exclamation Wit scherm

Ola allemaal,

Ik heb vorige week mijn Iphone 3G opengemaakt omdat mijn "aan/uit" knopje naar binnen was gevallen... was simpel opgelost doordat één van de 2 schroefjes die het knopje vasthoudt was losgeraakt weer vast te draaien..

Iphone weer in elkaar gezet, en alles leek te werken behalve het touchscreen... Iphone weer open gehaald en kabels goed aangedrukt... Iphone weer in elkaar en alles werkte nu goed.

Een uur later wil ik mijn Iphone pakken om iemand te bellen en blijkt hij alleen een wit scherm weer te geven. je hoort wel geluidjes en trilfuctie werken(na omzetten knopje)..

Geprobeerd opnieuw op te starten, door de home en powerknoppen gegedrukt te houden, start netjes opnieuw op met Applelogo op het scherm, maar daarna wederom een wit scherm.

Gelijk aangesloten op de pc en een restore gedaan..

Lijkt allemaal goed te gaan, maar kom telkens weer terug op een wit scherm.. Na sommige resoters gelijk een wit scherm, na andere start hij op als een nieuwe Iphone maar na een paar minuten er mee te werken springt hij weer op een wit scherm...

Heb hem gerestored via Itunes, heb hem geprobeert te Jailbraiken op alle verschillende manieren, lijkt allemaal goed te gaan maar kom telkens weer op een wit scherm..

Iemand een oplossing??????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-10, 18:22
Erhan Erhan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 117
Standaard

Jaja bekend probleem je display is defect ! Je mag nooit eigenlijk het losse
onderdeel aanraken ivm statisch zijn.

Gewoon een nieuwe lcd scherm laten inzetten en dan moet hij weer werken.

Even informeren bij gsm zaak bij jou inde buurt of op internet google
staan genoeg.
  #3  
Oud 14-02-10, 21:47
Chris03 Chris03 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

Maar er zijn momenten dat het scherm wel gewoon werkt, als ik hem restore komt netjes het Apple logo in beeld, als de restore lukt, heb ik gewoon beeld en werkt alles.. Of als ik hem probeer te jailbraiken via redsn0w, krijg ik ook gewoon beeld totdat hij aan het einde blijft hangen..

Denk dus niet dat het beeldscherm kapot is.. Lijkt me eerder iets in de software, maar iets wat er met een restore toch in blijft staan...
  #4  
Oud 15-02-10, 08:27
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan rest alleen een herstel zonder de backup terug te zetten. Denk wel om je belangrijke zaken als contacten e.d.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 15-02-10, 17:44
Chris03 Chris03 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

Ook dat helpt helaas niet!
  #6  
Oud 15-02-10, 17:49
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Lijkt er op dat het kabeltje van je LCD iets te ver doorgebogen is geweest en nu niet meer 100% is. Aansluiting naar LCD panel is zeer gevoelig, wordt dan dus toch vervanging van je LCD.
  #7  
Oud 15-02-10, 18:52
Chris03 Chris03 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

Had inmiddels al een nieuw touchscreen en scherm besteld en overlaten komen uit Amerika (had ik al besteld, i.v.m. grote kras op het scherm)..

Net alles opengeschroefd en omgewisseld, maar dus mijn orginele LCD scherm gehouden (de momenten dat ik geen wit scherm had, werkte het LCD scherm goed)....

En voila! alles werkt! geen wit scherm meer!

Denk dat het toch iets te maken had met het kabelje van het touchscreen, aangezien hier de eerste tekenen van problemen zich voordeden!

Nu maar hopen dat hij het blijft doen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm wit, wat nu? Franko iPhone algemeen 5 20-05-11 16:16
iPhone: Wit Scherm / Error 28 madcat Jailbreak 1 23-09-10 19:20
Wit scherm iPhone HELP! men.mulder iPhone algemeen 17 29-06-10 00:30
Wit scherm sjoechem iPhone algemeen 1 19-03-10 22:51
Iphone 2G - Wit scherm IphoneHL iPhone algemeen 1 22-02-10 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.