//

Htc desire

Htc desire discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je weet niet waar Apple nu mee bezig is. Niet alleen jij maar ook hun realiseren dit natuurlijk. Daarom moeten ze een tandje bijzetten om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 11-07-10, 12:47
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Je weet niet waar Apple nu mee bezig is. Niet alleen jij maar ook hun realiseren dit natuurlijk. Daarom moeten ze een tandje bijzetten om volgend jaar met maybe ookwel een budget model te komen naast een nieuw vlaggenschip, who know's.

Waarom ik voor de iPhone 4 kies heeft ermee te maken dat ik weet dat je een telefoon krijgt die gewoon goed werkt. Zowel hardwarematig als softwarematig. Een model die ook over 3 jaar nog steeds in de picture is. En daar zit die kracht van de iPhone in.
Je vertrouwd in een OS, je koopt de hardware. Een jaar later zie je de hardwareupgrade, je merkt dat het niet zo'n grote stap voorwaats is. Een jaar later dan komt er weer een upgrade en dan beslis je of je koopt de nieuwe of je zit het laatste jaar uit.

Over 2 jaar zal de Desire aanvoelen als een oud toestel, terwijl de iPhone 4 je dan nog makkelijk een jaar kan vermaken. En daarna kan je hem na 3 jaar nog voor een leuke prijs verkopen ook.

Tja het is een keuze, Android heeft z'n charmes maar moet zich ook nog bewijzen op het gebied van duurzaamheid en houdbaarheid. En daar heeft Apple al de hoogste score staan.

Je zal wel creatiever moeten zijn om op een relatief goedkope manier een iPhone 4 te kopen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 12-07-10, 01:35
Akela Wilmans Akela Wilmans is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Firestarter, kijk gewoon eens naar de Desire. Er is geen man overboord als jij toch kiest voor Iphone4, en apple heeft ook een naam opgebouwd, dat is waar, maar je moet niet je ogen sluiten voor wat er te koop is. Gewoon kijken en als het niet bevalt neem je die Iphone4.
  #63  
Oud 14-07-10, 23:37
cgovaard cgovaard is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik heb ook een maand de desire gehad en dan de limited version. Mooi toestel en android viel me ook niet tegen maar de apps zijn echt veel slechter op android. Snel weer verkocht en de iPhone weer in gebruik genomen.

Zolang android niet beter wordt met apps en de installatie van die apps blijft het behelpen. Veel teveel schermformaten...

Het feit dat htc aanpassingen maakt aan de standaard android functies maakt het ook niet beter. Standaard heeft android de mogelijkheid voor meerdere Exchange accounts maar htc heeft dat eruit gesloopt.
  #64  
Oud 17-07-10, 22:48
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cgovaard Bekijk bericht
Ik heb ook een maand de desire gehad en dan de limited version. Mooi toestel en android viel me ook niet tegen maar de apps zijn echt veel slechter op android. Snel weer verkocht en de iPhone weer in gebruik genomen.

Zolang android niet beter wordt met apps en de installatie van die apps blijft het behelpen. Veel teveel schermformaten...

Het feit dat htc aanpassingen maakt aan de standaard android functies maakt het ook niet beter. Standaard heeft android de mogelijkheid voor meerdere Exchange accounts maar htc heeft dat eruit gesloopt.
Wat bedoel je met Limited Version?
  #65  
Oud 18-07-10, 00:35
cgovaard cgovaard is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

De limited version was een zilverkleurige... Zie...

Limited edition Silver HTC Desire arriving this week

Wel een mooie telefoon...
  #66  
Oud 18-07-10, 00:42
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cgovaard Bekijk bericht
De limited version was een zilverkleurige... Zie...

Limited edition Silver HTC Desire arriving this week

Wel een mooie telefoon...
Ah die, die heb ik ook. Maar is die limited dan? Want die verkopen ze toch nog in allerlei webdhops en in de belcompany bv.?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 vs Htc Desire Hd ankid iPhone algemeen 83 12-03-11 11:47
iPhone 4 vs HTC Desire? Maaartenn iPhone algemeen 16 18-07-10 03:34
iPhone vs HTC Desire Maaartenn iPhone algemeen 13 28-06-10 21:50
htc desire bartvdvenne Archief 2 10-05-10 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.