//

Mijn volumeregelaar in ipod is verdwenen. Gereset maar is nog steeds weg

Mijn volumeregelaar in ipod is verdwenen. Gereset maar is nog steeds weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal!! Ik heb een iphone 3gs 16gb Zwart en ik heb hem naar 3.1.3 geupdate. Nou heb ik het volgende probleem: als ik naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-10, 00:12
keezer27 keezer27 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Unhappy Mijn volumeregelaar in ipod is verdwenen. Gereset maar is nog steeds weg

Hallo allemaal!!

Ik heb een iphone 3gs 16gb Zwart en ik heb hem naar 3.1.3 geupdate.
Nou heb ik het volgende probleem: als ik naar ipod ga speelt de muziek wel af maar mijn volume regelaar onder de pauzeknop is weg en ik krijg hem niet meer terug. heb hem gereset en alles geprobeerd maar niks lukt.
Wie heeft er voor mij een oplossing?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-10, 01:53
keezer27 keezer27 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Ja heb ik geprobeerd maar hij pakt die jailbreak niet!! Blackra1n heeft nog geen jailbreak voor firmware 3.1.3, toch? Snowbreeze heeft wel een jailbreak maar zou dat het probleem oplossen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
jailbreak gelukt maar nog steeds simlock agbulut Jailbreak 14 21-04-11 11:51
Windows: Itunes Illustraties verwijderd op ipod nog steeds gamertje iTunes 0 18-11-10 22:32
iPhone: iPhone hersteld maar apps crashes nog steeds N33D Jailbreak 2 04-02-10 14:24
Wi-Fi steeds gereset op 3GS? wizzofoz Wi-Fi 0 16-11-09 12:25
iPhone: Jailbreak verwijderd maar nog steeds Cydia? Rickyoo Jailbreak 9 06-10-09 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.