//

gek probleem met aansluiten iphone + DFU

gek probleem met aansluiten iphone + DFU discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een iphone 1st gen firmwire 3.0. Er is pas een nieuwe batterij op gezet. sinds hij terug is deed hij het goed, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-10, 14:38
tommynr7 tommynr7 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 36
Standaard gek probleem met aansluiten iphone + DFU

hallo

ik heb een iphone 1st gen firmwire 3.0. Er is pas een nieuwe batterij op gezet. sinds hij terug is deed hij het goed, maar na een maand enkele gekke problemen. pc vind iphone niet meer, helemaal niet. lader werkt wel gewoon. dan probeer ik hem in dfu te krijgen voor hem te herstellen, dat negeert hij gewoon, hij start gewoon opnieuw op, of springt gewoon op zwart scherm en toont daarna het apple logo weer. kan iemand me helpen?

grtjs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-10, 14:41
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dan doe je de DFU niet goed, want dat werkt nagenoeg altijd.
Zoek eens op youtube naar DFU. Daar staan filmpjes op zodat je zelf kan volgen wanneer je welke knoppen moet indrukken/loslaten.
  #3  
Oud 19-02-10, 14:51
tommynr7 tommynr7 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Dan doe je de DFU niet goed, want dat werkt nagenoeg altijd.
Zoek eens op youtube naar DFU. Daar staan filmpjes op zodat je zelf kan volgen wanneer je welke knoppen moet indrukken/loslaten.
ik heb hem nu in dfu, maar er komt nix in itunes te staan, kapotte dock conector kan toch ook niet he, want dan zou hij niet meer opladen?
  #4  
Oud 19-02-10, 18:05
goodmen goodmen is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: almere
Berichten: 37
Standaard

ik zou eens een andere versie van itunes gebruiken, ik had ook een hoop problemen met de versie die er nu is ik gebuik nu 9.0.0.70 en geen problemen, er staan genoeg versie op het net 8.1.2 zou ook goed moeten, en aangezien je een 1e generatie hebt zou dat weleens kunnen.

ter aanvulling bij mij deed USB het niet meer onder itunes zodat hij de iphone niet meer herkende, weel in windows maar niet in itunes aangezien een andere driver wordt gebruikt in itunes.

Laatst gewijzigd door Bomans; 19-02-10 om 19:42. Reden: edit knop gebruiken aub.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heel gek probleem met bereik bamiblok iPhone algemeen 1 11-04-10 23:36
Gek probleem met emailen niels1981 iPhone algemeen 1 25-09-09 00:44
Gek probleem met weather.app icon Sick Mic Jailbreak apps en thema's 2 16-04-09 21:21
SMS probleem, wordt gek. djurre iPhone algemeen 27 06-06-08 12:30
Gek probleem: cameraknop werkt niet Gianni Unlock [archief] 4 01-03-08 01:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.