//

Hard reset daarna deed de iPhone het niet meer

Hard reset daarna deed de iPhone het niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn oom heeft een iPhone 3Gs 3.1.2, net als ik, en die heb ik voor hem gejailbreakt en alles er op en der ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-02-10, 20:21
psvpas psvpas is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 131
Standaard Hard reset daarna deed de iPhone het niet meer

Hallo allemaal,

Mijn oom heeft een iPhone 3Gs 3.1.2, net als ik, en die heb ik voor hem gejailbreakt en alles er op en der aan...alleen had hij em al vanaf de release(dus een NIET MC model)

vandaag klaagde die over de batterij...hij zou vanaf gister avond 80% naar 17% vandaag 11 sochtends zijn gegaan...ik nam het verhaal wel met een korrelje zout, maar ik hielp em wel
wat ik deed was een hard reset uitvoeren(ff het geheugen schoon, hij zet zn iPhone namelijk nooit uit)
dus ik zeg, het kan wel ff duren voordatie weer is opgestart,

dus 5 minuten later vraagt hij...moet hij nog niet opgestart zijn?
en ik keek ff..en hij was nog neit opgestart...ik dacht, ik laat hem nog fftjes..

5 minuten later nog niet...dus ik dacht..ohnee hè.
en toen kwam er zoon rondje in het midden dat draait... en toen stopte die met draaien.. en reboote weer...

en zo ging dat hele tijd door..
toen dacht ik.. misschien is er iets gebeurt waardoor die untethered is geworden...dus ik blackra1n er aan gehangen...kreeg recovery mode...
en toen had ik hem dus geupdate naar 3.1.3 met in de gedacht, hem weer te downgraden naar 3.1.2 om dan weer blackra1n erover te gooien en dan weer gejailbreakt zou zijn...

helaas kreeg ik hem ook niet meer gedowngrade, nadat ik in het bestandje ''HOSTS'' 74.208.10.249 gs.apple.com had neergezet kreeg ik toch nog een fout melding: this device isn’t eligible for the requested build

iemand enig idee hoe het kan dat de iphone niet meer opstarte en hoe ik hem toch nog kan downgraden? de ECID staat wel op de server van saurik..


mvg en bedankt voor het lezen,

Pascal

Laatst gewijzigd door psvpas; 20-02-10 om 20:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
i4 (niet gebruikt)niet uit herstelmodus met itunes/hard reset etc. tigerpunt iTunes 0 26-09-10 20:32
iPhone: iPhone gecrashed, daarna lukt het me niet meer om te jailbreaken molukker87 Jailbreak 5 05-05-10 15:20
Iphone start niet meer op na reset whehe iPhone algemeen 3 20-03-10 15:03
HELP!!!! mijn iphone 3g 16 gb start niet meer op reset vcau32 Archief 2 11-06-09 11:37
Update Itunes,daarna kan ik niet meer syncen. djtcc iTunes 1 23-03-09 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.